Izvor: B92, 09.Avg.2016, 16:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
NBS bliža građanima - nalog na Tviteru i Fejsbuku
Beograd -- Narodna banka Srbije objavila je kako je pokrenula svoj zvanični nalog na društvenim mrežama Tviter i Fejsbuk, zarad bolje komunikacije sa građanima i medijima.
Kako su objasnili, NBS je imala u vidu ulogu koju društvene mreže imaju u savremenom svetu, a društvene mreže će im pomoći da unaprede komunikaciju sa građanima Republike Srbije, medijima i stručnom javnošću.
Narodna banka Srbije će na svojim nalozima na društvenim mrežama, u >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << skladu s primerima dobre prakse drugih centralnih banaka, objavljivati najvažnije sadržaje i informacije koji su u vezi s funkcijama koje obavlja i njenim poslovanjem.
Kakos u istakli, na njihovm zvaničnom nalogu na Tviteru građani i zainteresovana javnost moći će da se informišu o aktivnostima iz nadležnosti centralne banke, dok je stranica na Fejsbuku namenjena informisanju javnosti o programima finansijske edukacije I društvene odgovornosti.
NBS je dodala i da edukativni programi, koje organizuje Centar za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, društveno odgovorne aktivnosti, aktivnosti Centra za posetioce i izložbene aktivnosti galerije Narodne banke Srbije na Slaviji biće predstavljeni na ovoj stranici.
Pogledaj vesti o: Facebook
Narodna banka Srbije na Tviteru i Fejsbuku
Izvor: Radio 021, 09.Avg.2016
Narodna banka Srbije (NBS) otvorila je zvanične naloge na društvenim mrežama Tviter i Fejsbuk..."NBS će na svojim nalozima na društvenim mrežama, u skladu s primerima dobre prakse drugih centralnih banaka, objavljivati najvažnije informacije koje su u vezi sa funkcijama koje obavlja i njenim poslovanjem",...