Izvor: EMportal, 02.Jun.2009, 18:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

METRO pokrenuo program Partnerski odnos sa kupcima

Kompanija METRO Cash & Carry pokrenula je projekat "Partnerski odnos sa kupcima" kao dugoročan program pružanja podrške svojim profesionalnim kupcima - vlasnicima malih trgovinskih radnji i lokalnih prodavnica.

Nastavak na EMportal...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Trgovinski lanac Metro pomaže malim i srednjim trgovcima

Izvor: Danas, 03.Jun.2009, 02:37

Ministar trgovine i usluga Slobodan Milosavljević, prisustvovao je juče otvaranju samostalne trgovinske radnje „Mita“ u Krađorđevoj ulici u Zemunu. To je prva od 40 sličnih radnji u kojima se već mesec dana sprovodi projekat „Partnerski odnos sa kupcima“ koji je pokrenuo trgovinski lanac...

Nastavak na Danas...

U borbi za opstanak malih trgovina

Izvor: B&F Online, 03.Jun.2009

I u Srbiji i u Hrvatskoj je uočljivo širenje velikih trgovinskih lanaca na štetu malih radnji, takozvanih bakalnica. Svaka od ove dve države zalaže se za opstanak malih lokalnih prodavnica, ali su strategije različite - u Hrvatskoj se ide na udruživanje malih trgovaca u veća udruženja, a u Srbiji...

Nastavak na B&F Online...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EMportal. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EMportal. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.