Lučić: Strategija Telekoma nije da kupuje televizije

Izvor: SEEbiz.eu, 06.Dec.2018, 11:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lučić: Strategija Telekoma nije da kupuje televizije

BEOGRAD - Strategija „Telekom Srbija" nije kupovina televizija i nacionalnih televizija, već je naš cilj da povećamo broj internet i kablovskih korisnika, izjavio je danas koordinator za internet i multimediju „Telekom Srbija grupe" Vladimir Lučić.

Lučić je negirao navode pojedinih medija da iza kupovine televizija Prve i O2 stoji Telekom i podvukao da ta kompanija kupuje samo kablovske sisteme i u Bosni i u Crnoj Gori, pa i u Srbiji.

„Mi ne kupujemo nacionalne >> Pročitaj celu vest na sajtu SEEbiz.eu << frekvencije. Ako pogledate region, naša konkurencija kupuje nacionalne frekvencije i to naš prvi konkurent na tržištu je kupio nacionalne frekvencije u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori, pokušao i u Sloveniji pa je imao problem sa regulativnim telom", rekao je Lučić gostujući na TV Pink.

Kaže da je kupovina kablovskog operatera „Kopernikus" odličan potez Telekoma, koji je, ističe, bio na izdisaju.

„Radi se o odličnom potezu, gde smo kupili drugog po veličini kablovskog operatera koji je imao i najveći rast na tržištu, čak po broju korisnika veći od kablovskog operatera broj jedan", naveo je Lučić.

Tom akvizicijom, ističe Lučić, Telekom je uspeo da napravi balans na tržištu, te će sa 450.000 doći na 800.000 korisnika.

„Naš cilj je da napravimo taj balans, jer ako nemate balans u broju korisnika onda nemate snagu ni da pravite sadržaj i da se borite za zaštitu internet i fiksnih korisnika. Zato je bitno da pređemo cifru od milion korisnika", podvukao je Lučić.

Ocenjuje da će do kraja 2019. godine Telekom preći cifru od milion korisnika i da će tada, kaže, postati lider u Srbiji.

Govoreći o ceni za koju je Kopernikus kupljen, od 195 miliona evra, za koji su, uz konstataciju novinara, pojedini izjavili da je Kopernikus pretplaćen, Lučić kaže da je cena potpuno realna.

Naveo je da se Telekom na kupovini Kopernikusa neće zaustaviti, te da je u pregovoru za kupovinu još nekih kablovskih operatera, čije su cene, kaže, u sličnom rangu cene za koju je Kopernikus kupljen.

„To su cene koje su sada na tržištu i veoma su isplative. Mi ćemo tu investiciju isplatiti za pet godina i još povećati profit", rekao je Lučić.

Kaže da je akvizicija već dala pozitivne rezultate, jer je u Telekomu priliv broja korisnika kablovske i internet usluga povećan na nedeljnom nivou.

Lučić navodi da razume takve komentare konkurencije, jer su, kaže, oko 90 kablovskih operatera bili poput udruženja protiv Telekoma i da „nisu napadali jedni druge, već su napadali Telekom".

„Telekom je došao u situaciju da ima bezmalo 20 odsto tržišnog učešća u televiziji što je doprinelo značajnom padu i prihoda i u fiksnoj telefoniji i u internetu. Rešili smo da stavimo tačku i da postavimo Telekom tamo gde i treba da bude, jer svaki nacionalni operater mora da bude lider u svom regionu", naglasio je Lučić.

Ističe da nacionalni operater treba na tržištu da vredi najviše, jer to to normalna pojava u Nemačkoj, Francuskoj, Hrvatskoj i u drugim zemljama.

„Meni je drago ako neki kablovski operater dostigne i vrednost od 2,5 milijardi evra, a ja mislim da Telekom u tom slučaju treba da vredi više od pet milijarde", rekao je Lučić.

Istakao je da Telekom ima u planu da se proširi i van granica regiona i da se prijavi kao multimedijalni operater u Austriji, Nemačkoj, Švajcarskoj, Americi, Kanadi, i u svim zemljama gde ima dijaspore, jer smatra da će tim razvojem Telekom višestruko povećati profit i učvrstiti svoju poziciju na Balkanu, prenosi Tanjug.

Nastavak na SEEbiz.eu...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SEEbiz.eu. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SEEbiz.eu. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.