Izvor: B92, 14.Okt.2018, 09:35

"Lidl će izvršiti pritisak - cene moraju da padnu"

Lidl će izvršiti pritisak - cene moraju da padnu

Hanić kaže da gužve ne stvaraju samo oni koji bi da kupe jeftinije namirnice, već i oni koji su radoznali:

"Ima onih koji su tradicionalno radoznali, koji žele samo da provere da li su niske cene. Znate, ti objekti se razlikuju od onih koje smo do sada imali, parking, niske cene, visok kvalitet robe...“, priča profesor.

Ističe da je "pojava koju smo videli u Lidlu“, nastala i zbog toga što su došli oni koji imaju dosta slobodnog vremena.

"Ulazak >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << u trgovinski veliki objekat je događaj sam po sebi, čak psiholozi mogu to da objasne“, kaže Hanić.

On objašnjava i primer Novosađanina koji je kupio pola tone šećera, i kaže da ne postoji ograničenje u kupovini na malo, i da niko ne može da mu zabrani da kupi tu kolčinu.

Takođe, podseća da svaka akcija utiče na to da prodavac dodatno zaradi zbog "neplanirane kupovine“.

Hanić misli i da dolazak kompanije kao što je Lidl, povećava udeo tzv. modernih formata koji obezbeđuju veći stepen produktivnosti.

"Apsolutno očekujem da će Lidl sniziti cene, i to ne samo Lidlu, nego će to izvršiti pritisak i na druge lance i na prodavce“, rekao je Hanić.

Opširnije u video prilogu:

Nastavak na B92...






 Povezane vesti

LIDL ĆE UTICATI NA POJEFTINJENJA i u drugim lancima i trgovinama u Srbiji

Izvor: Blic, 14.Okt.2018

Profesor Beogradske bankarske akademije Hasan Hanić kaže da gužve u Lidlu ne stvaraju samo oni koji bi da kupe jeftinije namirnice, već i oni koji su radoznali:

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.