Izvor: B92, 09.Maj.2012, 19:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kina: Metro duplira broj prodavnica
Šangaj -- Nemačka trgovinska kompanija "Metro" je najavila da će tokom naredne 3-4 godine udvostručiti broj svojih prodavnica u Kini na više od 100.
Na taj način ovaj trgovinski lanac želi da zauzme veći udeo na rastućem maloprodajnom tržištu zemlje.
"Metro" koji u Kini ima hipermarkete i prodavnice sa potrošačkom elektronikom, pustila je početkom ove sedmice u rad i internet prodavnicu.
"Nadamo se da ćemo korišćenjem internet prodavnice uspeti >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << da povećamo broj naših korisnika i promet", rekao je predstavnik kompanije u Kini Feng Liu.
Krajem prošle godine "Metro" je u Kini imao 52 prodavnice u 37 gradova.
"Metro grupa" je treća po veličini trgovačka grupa u svetu. U ovom trenutku ima 100.000 zaposlenih na tri kontinenta, u Evropi, Aziji i Africi, u 33 zemlje sveta sa 700 distributivnih centara, navedeno je na sajtu firme.
U Srbiji kompanija deluje posredstvom firme "Metro keš end keri" ima devet prodajnih objekata - tri distributivna centra u Beogradu, po jedan u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Subotici, dok se u Užicu i Šapcu nalaze veleprodajni centri "Metro po meri". Ova kompanija u Srbiji zapošljava više od 1.600 ljudi.
Prošle sedmice, "Metro" je objavio da je u prvom tromesečju ove godine, uprkos blagom rastu prodaje, zabeležio neto gubitak od 82 miliona evra, zbog teške ekonomske situacije, prenela je agencija AFP.