Izvor: B92, 23.Jan.2017, 17:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
EPS: Ko hoće ispravku računa, mora da se žali
Beograd -- Elektroprivreda Srbije obavestila je sve potrošače koji nisu zadvoljni visinom decembarskih računa da ih reklamiraju na šalterima te kompanije.
Kako su iz EPS-a naveli za B92, reklamacija je obavezna i bez nje problematični računi neće biti kontrolisani.
Reklamacije mogu da se podnesu po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << računu.
Prigovori mogu da se upute i pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj adresi, a rok za prigovor je osam dana.
Na svakom računu, kako se navodi, naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.
EPS naglašava da je prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, procenat očitanih brojila u Srbiji 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira i u Beogradu je primljeno manje od 0,1 odsto reklamacija.
Sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima za električnu energiju , kako se dodaje, biće savesno i odgovorno ispitane, svaki slučaj će biti pojedinačno razmotren i nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen.
"Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar. Na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja", piše u saopštenju.
EPS naglašava i da je u toku unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.