Čuvena kompanija propada nakon 77 godina?

Izvor: B92, 11.Apr.2023, 11:20

Čuvena kompanija propada nakon 77 godina?

Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto, kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspeva da privuče mlađe kupce.

Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno da nastave poslovanje, prenosi Dejli mejl.

77 godina stara kompanija poslednjih godina borila se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno potražnja za njihovim proizvodima >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << za domaćinstvo pala.

Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.

"Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju", rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.

Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom berzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izveštaja, berza je izdala upozorenje i preti brisanjem s berze. Tokom prošle godine deonice firme pale su 90 odsto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uveravanje da su proizvodi održivi.

U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorišćenog mešanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za skladištenje ostataka.

2021. godine sklopili su ugovor s Targetom - trgovcem na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Pre toga, kompanija je svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili preko vlastite web stranice.

"Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Kompanija je u nesigurnoj poziciji jer pokušava da poveća prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode. Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu", rekao je Nil Sonders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retail-u.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Kultni brend propada posle 77 godina: Loše poslovanje unakazilo firmu, sumnjaju da će nastaviti poslovanje

Izvor: Blic, 11.Apr.2023

Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto. Kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspeva da privuče mlađe kupce. Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno da nastave poslovanje.

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.