Izvor: B92, 12.Okt.2011, 15:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Cilj Nektara je osvojanje regiona
Beograd -- Cilj kompanije Nektar je da preuzimanjem slovenačkog Fruktala u regionu stigne do 30 odsto udela na tržištu sokova, kaže izvršni direktor Nektar Bojan Radun.
Radun je, za novi broj magazina Ekonom:east rekao da Nectar najmanji udeo ima na tržištu Hrvatske, izmedju tri i četiri odsto ukupno sa Fruktalom.
"Cilj nam je da dođemo do 20 odsto u Hrvatskoj, što će značiti da ćemo prodaju morati da povećamo pet puta", rekao je Radun.
On je istakao >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << da je sa osvajanjem tržišta Hrvatske sada prioritet konsolidacija kompanije, koja mora da radi na smanjenu zaduženosti.
Prema njegovim rečima u planu je proboj na to tržište, ali i kasnije nove akvizicije u regionu, koje su ovom transakcijom za sad odložene.
„Od novih akvizicija u regionu nismo odustali, naprotiv, imamo još ambicioznije planove, ali smo realni da nam treba vremena da sad sve stavimo na noge. Ali, ostajemo u primarnoj delatnosti", rekao je Radun.
Kompanija, kako je rekao, planira da na hrvatskom tržištu dodje do 20 ili 25 odsto udela, koliko ima u Makedoniji, odnosno Bosni i Hercegovini, dok u Srbiji, Sloveniji i Crnoj Gori ima i više.
Radun je istakao i da kompanija planira do daljeg da ostane pod kontrolom porodice Radun, ali nije isključio mogućnost dobijanja strateškog partnera.