Izvor: B92, 24.Jul.2019, 18:28 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Alibaba počinje s prodajom američkih proizvoda
Peking -- Kineska kompanija za onlajn trgovinu Alibaba otvorila je svoja vrata američkim proizvodima na svojoj najstarijoj platformi Alibaba.com, piše BBC.
Kompanija od sada nudi alate američkim kompanijama koji omogućavaju takozvanu "business to business" prodaju putem platforme, u Sjedinjenim Američkim Državama i na globalnom planu.
Kompanija Alibaba, koja je tradicionalno usmerena na Kinu, pohvalila se da ima 10 miliona aktivnih kupaca u više od 190 zemalja >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << i regija. Novi poslovni potez će im omogućiti da se takmiči s globalnim divovima onlajn trgovine poput Amazona.
Iz Alibabe su saopštili da će se američka kompanija Robinson Fresh 23. jula pridružiti platformi. Saradnja na poslovnom planu usledila je nakon što je u martu potpisana "strateška saradnja" između Alibabe i američke kancelarije za isporuku kancelarijskih usluga.
Novi poslovni potez dolazi u vreme napetih odnosa između Sjedinjenih Američkih Država i Kine, koje su praktično u trgovinskom ratu od protekle godine.
Nova platforma Alibabe za prodavce u SAD
Izvor: Nezavisne Novine, 25.Jul.2019, 07:45
Kineska kompanija za onlajn trgovinu Alibaba otvorila je svoja vrata američkim prodavcima na svojoj najstarijoj platformi Alibaba.com.