5 Nezamenjljivih Saveta za Efikasan Content Marketing

Izvor: Preduzetnik.rs, 28.Jan.2016, 16:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

5 Nezamenjljivih Saveta za Efikasan Content Marketing

 
Ukoliko se bavite marketingom verovatno ste pomislili da sve već iskoristili i primenili sve tehnike koje postoje, uključujući i content marketing. Na internetu ili u stručnoj literaturi možete pronaći brojne savete koje se odnose upravo na ovu oblast, ali ste stalno u dilemi i ne znate šta bi bilo primenjivo u vašem slučaju i šta je najbolje da uradite kako biste poboljšali svoje poslovanje.
 

Content marketing je termin koji je kod nas prisutan nešto duže >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << od 5-6 godina. To je termin koji podrazumeva kreiranje takvog sadržaja koji će ostaviti dobar utisak, privući pažnju, kreirati relevantnu vrednost i na kraju prodati vaš proizvod ili uslugu. S druge strane, cilj tradicionalnog marketinga  je samo da proda proizvod. U poslednje vreme se prednost daje content marketingu u odnosu na tradicionalni marketing, zato što se primećuje da tradicionalne marketing kampanje imaju sve manji uticaj na ljude. Ovo zbog toga što klasične reklame imaju za cilj samo prodaju proizvoda,  a javnost želi smisao, pažnju, zabavu i dobru informaciju, zanimljiv sadržaj.
Postoji par dobrih saveta za kreiranje efikasnog content marketinga, koji vam mogu pomoći da prilagodite svoj sadržaj javnosti:
 
Budite jasni Ukoliko želite da privučete i zainteresujete veći broj ljudi, morate poslati jasnu poruku, jer će samo tako javnost znati da ceni to što radite. Ukoliko plasirate preduge, zbunjujuće i neadekvatno formulisane poruke, samo ćete ostvariti kontra efekat. Dakle, što je jasnija vaša poruka, imaćete bolji odziv.

2.Neka vam SEO bude prioritet
Da biste imali efektivan sadržaj, jako je bitno da budete sigurni da on dopire baš do onih ljudi koji su vaša ciljna grupa. Neophodno je da u tom smislu koristite jake ključne reči, koje će pomoći ljudima da vas lakše pronađu na google-u, odnosno da vaš sadržaj bude već na prvoj strani pretrage. U tu svrhu možete koristiti Google AdWords, kako biste videli koje su to reči koje ljudi najčešće kucaju u google pretraživaču.
Takođe, može se reći da je jako važno da u vašem teksu imate linkove koji vode do drugih izvora (npr do vašeg web sajta ili do sajta neke kompanije sa kojom sarađujete), čime dokazujete svoj kredibilitet. Pored toga možete koristiti i interne linkove, koji će navoditi ljude da posete još neki segment vašeg sajta, čime odajete utisak da ste vi pouzdan izvor informacija i ozbiljna organizacija koja obrađuje različite teme.
 

 
Budite prisutni na društvenim mrežama U savremenim uslovima, kada je internet postao nezaobilazna karika u svakodnevnom životu, sve je veći broj korisnika društvenih mreža, kao što su Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest… Ove mreže su veoma podesne za plasiranje vašeg sadržaja, i mogu vam dosta pomoći prilikom implementacije marketing kampanje. Napravite sadržaj koji ima veće šanse da postane popularan na društvenim mrežama i da ga ljudi dele. To su uglavnom postovi „kako” (nešto uraditi, postići, uspeti..), liste, kvizovi, „zašto” postovi, video i infografici.
 
Obratite pažnju na vizuelni sadržaj Sigurno ste naišli na neke članke koji su vas privukli naslovom, a onda ste videli da imaju previše teksta, i jednostavno ste odustali od čitanja. Cilj vam je upravo suprotno – da vaš content marketing članak ima teksta onoliko koliko je potrebno da zaintrigirate javnost, ali da tu budu prisutne i slike i video reklame, koje će biti zanimljivije vašim čitaocima. Na taj način ne opterećujete svoje čitaoce, i postoji veća šansa da će ljudi zapamtiti deo toga što su videli, i da će opet posetiti vaš web sajt.

Obratite pažnju na svoje klijente  
Neophodno je da pratite šta vaši klijenti žele, zato što to što radite, radite upravo zbog njih, ali i  kako biste privukli nove klijente. Zato pažljivo razmotrite njihove želje i zahteve, sigurno ćete dobiti dobre ideje, koje će vam doneti dosta koristi. Zapamtite, bitno je da ljudima plasirate ono što želite, ali na način na koji oni to žele da čuju. Samo tako možete očekivati pozitivne rezultate.
 
 
 
 

Nastavak na Preduzetnik.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preduzetnik.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preduzetnik.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.