
Izvor: Preduzetnik.rs, 22.Jan.2018, 21:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
10 koraka do dobre strategije digitalnog marketinga
Danas kada važi „Online sam, dakle postojim“, kreiranje strategije digitalnog marketinga je uslov bez koga se ne može u surovom svetu biznisa.
Nije važno da li vodite biznis u Aziji, Americi ili Evropi morate početi sa kreiranjem strategije digitalnog marketinga za svoj biznis.
Možda ste čuli za digitalni marketing i negde pretpostavljate da je to jako važno za Vaše poslovanje, ali da li znate da čak 80% kompanija koje su nas kontaktirale za konsultaciju iz >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << oblasti digitalnog marketinga nisu imale dobru strategiju?
Predstavljamo Vam kratak vodič za kreiranje Vaše strategije.
Trend digitalnog marketinga
Godinama unazad ljudi predviđaju dolazeći trend digitalnog marketinga. Neki ih nazivaju predviđanjima.
Dani kada su ljudi koristili laptopove ili računare za svakodnevne obaveze su daleko iza nas. Korisnika pametnih telefona je sve više i oni zauzimaju veliko parče kolača. Prilikom kreiranja strategije neka Vaši planovi pokriju i korisnike desktopa i pametnih telefona, ali stavite fokus na pametne telefone.
Video reklama je sve više i one predstavljaju važnu alatku za digitalne marketere. Prosečan korisnik će provesti na YouTube-u 2-3h na dnevnom nivou. A broj korisnika svakog dana raste. Što znači i da raste broj korisnika koji će pogledati Vašu video reklamu.
Takozvani marketing sa fokusom na lokaciju sve više dobija na značaju. Daleko iza nas su dani kada je reklama bila plasirana širokom auditorijumu, ili takozvana „reklama za sve“. Danas će tvoja strategija digitalnog marketinga biti uspešna jedino ako ulažeš napor ka prvoj publici i u pravo vreme.
Marketing odnosa (Relationship marketing) ključ je uspeha. Upravljanje odnosima sa klijentima treba da se fokusira na lojalnost i dugoročni angažman korisnika. Sasvim suprotno klasičnoj kupovini i individulanoj prodaji.
Aplikacije za chat na pametnom telefonu su doživele pravi boom. Ovo je statistika broja korisnika za neke od aplikacija: WhatsApp (1 billion), Facebook Messenger (900 million), Viber (249 million), Skype (300 million) Ukoliko želiš veliko parče kolača u digitalnom marketingu, nemoj shvatiti olako prethodno navedene aplikacije.
Drži se ovih pravila, jer opet kažem postojiš samo ako si online. Nisi ni svestan svojih mogućnosti. Srećno!
The post 10 koraka do dobre strategije digitalnog marketinga appeared first on http://preduzetnik.rs.