
Izvor: TangoSix.rs, 12.Jun.2025, 22:08
Program lojalnosti Er Frans-KLM grupe „Flying Blue“ obeležava dve decenije postojanja
„Flying Blue“, program lojalnosti Er Frans-KLM grupe obeležio je dve decenije postojanja. Kako su saopštili iz evropske avio-grupacije, u sklopu obeležavanja ovog jubileja u junu će biti pokrenuta posebna promocija u kojoj će članovi iz deset zemalja imati priliku da ponovo posete destinacije iz mreže letova ove grupe.
– Sa skoro 30 miliona članova širom sveta, „Flying Blue“ jedan je od globalno najpopularnijih programa za česte putnike.
Nastao u junu 2005, >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << ovaj program danas ima partnerstva sa gotovo 40 avio-prevoznika i više od 100 komercijalnih kompanija, što njegovim članovima omogućava da zarađuju i troše milje i tokom putovanja i u svakodnevnom životu. „American Express“, „Hertz“, „Accor“ grupa, „Amazon“, „Uber“, Francuska nacionalna železnica SNCF, „Burberry“ i „Apple“ samo su neki od komercijalnih partnera.
Flying Blue je besplatan program. Ukoliko letite Er Frans, KLM ili nekom od partnerskih avio-kompanija ili kupujete kod određenih komercijalnih partnera, vi to beležite u aplikaciju i stičete nagradne milje koje možete koristiti za dodatne pogodnosti na letu ili na zemlji, sve do besplatne avio-karte. Milje se mogu koristiti i za kupovinu održivog avio-goriva, ali i donirati nevladinim organizacijama kao što su Crveni krst, UNICEF i “Ocean Cleanup “.
Samo u 2024. godini članovi „Flying Blue-a“ donirali su 450 miliona milja ovim humanitarnim organizacijama.
Nedavno je Flying Blue proglašen „najboljim programom za česte putnike na svetu“ od strane sajta Point.me koji na globalnom nivou ocenjuje i analizira programe lojalnosti i „Najboljim programom lojalnosti u Evropi i Africi“ od strane „Freddie Awards“. – poručuju iz Er Frans – KLM grupe
The post Program lojalnosti Er Frans-KLM grupe „Flying Blue“ obeležava dve decenije postojanja appeared first on Tango Six.