Počela kampanja promocije domaćeg turizma

Izvor: RTS, 02.Jun.2018, 13:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počela kampanja promocije domaćeg turizma

Što zbog snažne turističke promocije, što zbog vaučera, tek domaći turisti poslednjih godina sve radije putuju po Srbiji. "Koje momente ćeš pamtiti ovog leta" slogan je pod kojim je na Avali počela letnja kampanja domaćeg turizma.
Mediji i društvene mreže imaju važnu ulogu u planiranju godišnjeg odmora, ali petogodišnje iskustvo sa karavana "Vidi Srbiju, savršen odmor ti je na dohvat ruke" >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << govori da je živa reč neprocenjiva.

"Naši ljudi prosto vole da vide na licu mesta šta se nudi, da postave neko pitanje, da uzmu štampanu brošuru, tako da je ovo zaista dobar potez", navodi Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.
Građani navode da će zbog najavljenog vrelog leta odmor provesti na planini.
Sledeća stanica karavana je Vrnjačka banja koja proslavlja vek i po organizovanog turizma.
"U cilju obeležavanja tog jubileja gostima i meštanima smo pripremili 150 turističkih manifestacija", navodi Mina Stanojević iz Turističke organizacije Vrnjačka Banja.
Valjevo i Divčibare su jedinstveno turističko odredište.
"Pripremili smo nove biciklističke staze, poboljšali signalizaciju, unapredili turističke sadržaje, a tu nam je i reka Gradac", ističe Ana Marković iz Turističke organizacije Valjevo. 
Podeljeno preko 70.000 turističkih vaučera
Osim dobre kampanje, rastu su doprineli i turistički vaučeri od 5.000 dinara.
"Ova akcija je rezultirala da 2015. godine, prvi put od 2007, imamo rast broja domaćih turista", rekao je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Naveo je da je te godine bilo 1.300.000 domaćih turista, a prošle godine 1.600.000.
Akcija podele vaučera je bila gotovo spasonosna za pojedine destinacije, kao što je Sokobanja, istakao je Ljajić.
Od 80.000 turističkih vaučera planiranih za ovu godinu, već je podeljeno preko 70.000.
"Već smo juče zatražili dodatna sredstva iz budžetske rezerve kako bi akcija mogla da se nastavi jer smo za pet meseci istrošili skoro ceo kontingent vaučera planiran za ovu godinu", navodi Ljajić.
Srpski turizam se ubrzano razvijao poslednjih godina. A statistika pokazuje da može još  – od početka godine imamo 10 odsto više turista nego u istom periodu prošle.

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

TOS i ove godine zove turiste da letuju u Srbiji

Izvor: N1 televizija, 02.Jun.2018

Turistička organizacija Srbije i ove godine poziva turiste da letuju u Srbiji. Ovogodišnja kampanja nosi naziv "Koje momente ćeš pamtiti ovog leta?", a prema podacima Ministarstva turizma, od kako se pre tri godine počelo sa podelom vaučera, primećeno je znatno povećanje broja domaćih turista...Izvor:...

Nastavak na N1 televizija...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.