Mijatu Lakićeviću nagrada “Zlatno pero”

Izvor: Blic, 10.Dec.2010, 17:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mijatu Lakićeviću nagrada “Zlatno pero”

Časopis “Taboo” dodelio je danas četvrti put zaredom priznanje najboljim pojedincima, agencijama i specijalizovanim preduzećima za poslovanje na tržištu marketinških usluga Srbije.

Na manifestaciji "Marketinški događaj godine 2010”. koja je održana na Beogradskom sajmu, nagrada za merketinšku ličnost godine uručena je Miši Lukiću, predsedniku UO agencije "Leo Barnet”, dok je nagradu "Zlatni svetionik” za iskazano vizionarstvo u rukovođenju dobio >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << Dušan Bajatović, generalni direktor "Srbijagas”.

Dobitnici nagrade "Zlatno pero” su urednici i novinari Miloš Tanasković, Radojka Nikolić i Mijat Lakićević.

Premijer Mirko Cvetković rekao je da je oblast marketinga vrlo značajna i za Vladu Srbije i da oni rade na tome kako bi se poboljšao imidže zemlje.

- Vlada ulaže velike napore u poravljanju svog imidža koji je bolji u poslednjih 10 godina, ali kojim još nismo zadovoljni. Moramo i dalje da radimo na tome - rekao je Cvetković.

Nagradu "Zlatno kormilo” za više godišnje tržišno prisustvo i ostvarene pozitivne rezulatate u poslovanju dobio je Remer Lane, direktor marketinga USAID-a, za Agrobiznis projekat.

Između ostalih, Dobitnici nagrade "Zlatni pečat” su SO Lučani za organizaciju Sabora trubača u Guči.

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

Miša Lukić, ličnost marketinga 2010

Izvor: B92, 11.Dec.2010, 16:15

Beograd -- Miša Lukić, osnivač i vlasnik marketinške agencije Lio Barnet, nosilac je titule "Marketinška ličnost godine", koju dodeljuje časopis o marketingu "Tabu"...Tu titulu su pre njega poneli Milka Forcan, Novak Đoković i Ivan Tasovac...Lukiću je nagrada dodeljena, kako se navodi u obrazloženju...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.