Inicijativa o danu sećanja nije marketinški trik

Izvor: Akter, 12.Avg.2015, 14:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Inicijativa o danu sećanja nije marketinški trik

Premijer Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da će nastaviti da insistira na uspostavljanju zajedničkog dana sećanja na sve žrtve u sukobima na prostoru bivše Jugoslavije

"Nisam deprimiran negativnim odgovorima i nastaviću na tome da insistiram", rekao je Vučić novinarima u Beogradu posle sastanka sa predsednikom Srpskog narodnog vijeća i potpredsednikom Samostalne demokratske stranke iz Hrvatske Miloradom Pupovcem.

Vučić je pre nekoliko dana najavio da će >> Pročitaj celu vest na sajtu Akter << na bečkoj konferenciji predložiti zemljama koje su učestvovale u sukobima na tlu bivše Jugoslavije predložiti ustanovljavanje zajedničkog dana sećanja na sve stradale u tim sukobima, a o toj inicijativi negativno su se izjasnili predstavnici Hrvatske i Kosova.

Premijer Srbije rekao je da njegova inicijativa nije marketinški trik.

"Na nama je da da damo sve od sebe i uložimo maksimum napora da sačuvamo mir i stabilnost regiona", rekao je Vučić.

Nastavak na Akter...






Povezane vesti

Vučić: Inicijativa nije marketinški trik

Izvor: Mondo, 12.Avg.2015

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da će nastaviti da insistira na uspostavljanju zajedničkog dana sećanja na sve žrtve u sukobima na prostoru bivše Jugoslavije i da nije deprimiran negativnim odgovorima na tu inicijativu...Foto: Tanjug, Tanja Valič..Premijer je rekao da smatra da je u pitanju...

Nastavak na Mondo...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Akter. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Akter. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.