Superauto Test – Dacia Dokker 1.2 TCe: Lučki radnik iz Maroka

Izvor: AutoBlog, 13.Avg.2013, 16:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Superauto Test – Dacia Dokker 1.2 TCe: Lučki radnik iz Maroka

Preuzeto sa: Superauto.rsDa je rumunska Dacia prestala da bude marka koju kupuju isključivo oni kojima je neophodan najpristupačniji novi automobil, to je sada već više nego očigledno, naročito nakon solidnog uspeha i na zapadnoevropskim tržištima, gde je ponuda daleko bogatija, a prosečni životni standard takav da omogućava kupovinu i znatno prestižnijih marki. Poprilično pragmatični narodi zapadnih država EU, znatno su brže prebrodili „krizu imidža“ jedne, donedavno neugledne rumunske marke, i bez ikakvog se oklevanja ili stida, kakav se recimo, na prostorima istočne Evrope može sresti gotovo na svakom koraku, odlučili upravo za modele marke Dacia. I dalje odlična prodaja u slabije razvijenim državama Evrope, ali i povećana potražnja za postojećim modelima na Zapadu, Rumunima, ili bolje reći Francuzima, nije „udarila u glavu“, već se strategija razvoja i postepenog širenja, nezadrživo nastavlja. Nakon osveženih modela Logan i Sandero, na red su došli i porodično orijentisani automobili kao što su veliki sedmosed Lodgy, dok je u iščekivanju novog Logana MCV, koji se transformisao u klasični karavan, Dacia je predstavila i direktnu zamenu za njegovu prvu generaciju – višenamenski automobil pod imenom Dokker, koji je moguće kupiti u putničkoj, ali i dostavnoj „Van“ verziji, dok je na nekim tržištima već dostupan i u kvazi off-road verziji Stepway. Tekst i fotografije: Đorđe Pavićević Novi rumunski automobil, mnogi u šali često nazivaju i “Afrikancem”, budući da zapravo ne dolazi iz susedne nam Rumunije, već stiže iz Renaultovih proizvodnih pogona u Tangeru, u Maroku, gde je ujedno i prvi put prikazan, krajem proleća 2012. godine. Inače, samo ime najnovijeg modela iz game rumunskog proizvođača predstavlja zapravo igru reči na engleskom jeziku, a potiče od naziva za lučkog radnika (Dock Worker ili popularno Docker) čime se suptilno želelo naglasiti kako je novi model idealno rešenje pristupačnog dostavnog vozila, ne samo kada je u pitanju nosivost i prostranost, već i varijabilnost, budući da se isporučuje i u putničkoj verziji. Baš kao i osetno veći Lodgy, i Dokker je nasledio novi korporativni dizajn prednjeg dela vozila, sa trapezoidnim oblicima, kojima se, objektivno gledano, zaista nema šta ozbiljnije prigovoriti. Kompletan članak na sajtu Superauto.rs
Pogledaj vesti o: Dacia

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.