Izvor: Radio Slobodna Evropa, 23.Jun.2015, 12:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Oglašavanje na Internetu premašiće TV

Internet postaje dominantan oglasni medij, koji će do 2020. nadmašiti televiziju u toj oblasti, tvrde stručnjaci.

 "Zenit Optimedija", kompanija za zakup oglasnog prostora, navodi da će iznosi za oglašavanje u 2015. godini dostići 531 milijardu američkih dolara!

 Od svih medija, u oglašivačkoj oblasti najbrže se razvija internet - rast njegovog reklamnog prostora u 2014. procenjuje se na 18,4 odsto, dok bi od 2014. do 2017. trebao prosečno da raste po stopi od 15 >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Slobodna Evropa << odsto.

 Od sredine 90-ih godina, internet oglašavanje širi se na račun štampanih medija.

 Tako je 2004. godine na internet otpadalo samo četiri odsto ukupne potrošnje za oglašavanje, dok je 2014. udio oglašavanja na internetu dostigao 24 odsto.

 Istovremeno, oglašavanje u novinama palo je sa 30 na 15 odsto.

Nastavak na Radio Slobodna Evropa...






Povezane vesti

Oglašavanje na Internetu premašiće TV

Izvor: Nezavisne Novine, 23.Jun.2015

Internet postaje dominantan medij za oglašavanje, koji će do 2020. nadmašiti televiziju u toj oblasti, tvrde stručnjaci..."Zenit Optimedija", kompanija za zakup oglasnog prostora, navodi da će iznosi za oglašavanje u 2015. godini dostići 531 milijardu američkih dolara!..Od svih medija, u oglašivačkoj...

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Slobodna Evropa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Slobodna Evropa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.