Mjere štednje: Razumni rezovi ili marketinški potez

Izvor: Radio Slobodna Evropa, 25.Apr.2012, 16:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mjere štednje: Razumni rezovi ili marketinški potez

Rebalans budžeta crnogorske Vlade sadrži niz mjera štednje. Plan podrazumijeva brojne restrikcije za budžetske korisnike, ali i nove takse za građane. Reakcije su različite, ali se može reći da značajan dio javnosti ima ozbiljne rezerve.

Nastavak na Radio Slobodna Evropa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Slobodna Evropa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Slobodna Evropa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.