Završeni radovi na Starom savskom mostu

Izvor: Studio B, 10.Apr.2013, 18:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Završeni radovi na Starom savskom mostu

Za samo dve noći, umesto planirane četiri, ekipe Beograd puta zakrpile su sve udarne rupe i zamenile deo asfalta između spoljne šine i metalnog ivičnjaka na čeličnom delu mostovske konstrukcije. To znači da više ne važe ni izmene u noćnom saobraćaju.

Na starom savskom mostu - više ni jedna jedina rupa. Konačno prelazak vozilom preko njega ne izgleda kao preskakanje prepona. Prošle i pretprošle noći, na mostu nije bilo nikoga sem ekipa Beograd puta, koje su popravljale >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << kolovoz celom dužinom, od ponoći do četiri ujutro. Precizno, krpljenje su udarne rupe i menjan asfalt na pojedinim delovima uz tramvajske šine. Sve to bilo je neophodno jer most kojim dnevno može da prođe i do 30000 vozila proleće dočekao u veoma lošem stanju.

Most dug 430 metara preko kojeg prelaze i tramvaji, tokom rekonstrukcije Gazele trpeo je veliko opterećenje, jer se znatan deo saobraćaja prema gradu odvijao upravo preko njega. Tokom radova na Gazeli, i teretnim vozilima je bilo dozvoljeno da koriste Stari savski most. Posto za tu namenu nije projektovan, pretrpeo znatna oštećenja, iako je nedavno rekonstruisan. 

Stari savski, odnosno železnički most izgrađen je 40-ih godina prošlog veka, a poslednji put potpuno je rekonstruisan 2008. Tada su na njemu obnovljeni konstrukcija, noseći stubovi, kolovoz, tramvajska mreža, prošireni prilazni putevi, a most je dobio i novo, dekorativno osvetljenje.

Nastavak na Studio B...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Studio B. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Studio B. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.