Izvor: Politika, 12.Apr.2009, 23:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Red vožnje remete udesi i gužve
– Zašto GSP ne odštampa informator o linijama gradskog prevoza na formatu A4 koji bi bio lako dostupan građanima?
Ljubiša Tanasković
Kralja Bodina 26
Poštovani gospodine Tanaskoviću, sobzirom na to da se mreža linija često menja u cilju prilagođavanja putnicima, GSP je procenio da bi štampani materijal često davao zastarele podatke i stvarao zabunu, i opredelio se za internet informisanje gde je putnicima dostupna ažurna mapa. >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika <<
– Da li legitimacije za besplatan prevoz za sugrađane starije od 70 godina važe doživotno ili će morati da se obnavljaju svake godine? Da li se sa tim legitimacijama može besplatno voziti i u „Beovozu”?
Zoran Aleksić
Bulevar Mihajla Pupina 183
Poštovani gospodine Aleksiću, legitimacije za sugrađane starije od 70 godina važe doživotno i ne moraju da se obnavljaju ali ne mogu da se koriste u „Beovozu” i „Lasti” jer nisu deo Integrisanog tarifnog sistema.
– Trolejbusi na liniji 28 nekada su bili veoma redovni i česti, sada se čekaju i po dvadesetak minuta. Zašto je došlo do toga i može li nešto da se učini da postanu redovniji?
Mirjana Jokić
Ljube Didića 23
Poštovana gospođo Jokić, izvinjavamo se zbog povremenog kašnjenja trolejbusa na liniji broj 28. Prema redu vožnje na toj liniji vozila saobraćaju radnim danima u vršnom periodu na svakih osam minuta. GSP se maksimalno trudi i ulaže napore da red vožnje ispoštuje, ali svi smo svedoci velikih gužvi i udesa u saobraćaju, kao i čestih nepravilno parkiranih automobila koji otežavaju, a neretko i blokiraju saobraćaj. Ponekada se javljaju i manji kvarovi na elektrosistemu i vozilima te sve to rezultira povremenim remećenjem reda vožnje i zbog toga se izvinjavamo.
– S obzirom na to da sam završio mašinski fakultet u Beogradu, odsek Motorna vozila, a diplomirao sam na temi Formiranje baze podataka otkaza kod autobusa, interesuje me da li će GSP otvarati konkurs za kadrove moje svrhe?
Petar Bradić
11 Krajiške Divizije 45
Poštovani Petre, trenutno GSP nema u planu prijem novih radnika vašeg profila, ali možete poslati svoju biografiju, fotokopiju diplome i lične karte našoj kadrovskoj službi i vaši podaci će biti sačuvani u bazi ukoliko se ukaže potreba za vašim profilom stručnosti.
– Zašto se higijena održava samo u autobusima koje je Beogradu poklonila vlada Japana, dok su ostali autobusi prljavi i zapušteni, naročito kada padne sneg?
Mihailo Vuković
Dr Ivana Ribara 117
Preuzimanjem 93 autobusa koje je vlada Japana poklonila Beogradu 2003. godine GSP se obavezao da redovno održava ta vozila što podrazumeva i određen nivo higijene. To je ujedno i uticalo na podizanje opšteg standarda čišćenja i pranja svih vozila, pa se 95 odsto autobusa GSP-a koji saobraćaju, svakodnevno peru u jednom od četiri pogona gde perionice rade 24 časa. Napominjem da se u ova četiri pogona isključivo održavaju i peru autobusi GSP-a, a da putnike u Beogradu u okviru Jedinstvenog tarifnog sistema prevoze i privatni prevoznici koji nemaju iste standarde održavanja higijene.
– U mnogim autobusima na liniji 15, ali i na mnogim drugim, ne rade automati za poništavanje karata jer neko u njih gura novčiće ili nešto slično. Zašto to ne popravite?
Milka Pantelić
Stanka Paunovića 12
Poštovana gospođo Pantelić, na žalost svedoci smo veoma nesavesnog odnosa i ponašanja pojedinih putnika prema vozilima GSP-a, a posebno prema aparatima za poništavanje karata u koje ubacuju novčiće, žvake i druge predmete. U svakom od naših pogona postoje zadužena lica koja popravljaju aparate i menjaju njihove šifre i to se obavlja svake noći.
[objavljeno: 13/04/2009]