Na stolice u špancu niko ne seda zbog štroke!

Izvor: Večernje novosti, 29.Maj.2017, 23:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Na stolice u "špancu" niko ne seda zbog štroke!

Unutrašnjost tramvaja i autobusa javnog prevoza prljava, iako su na njihovom čišćenju i održavanju angažovane privatne firme. GSP započeo zamenu dotrajalih i išaranih sedišta PVC stolicama ZAMAZANA, prljava i isflekana sedišta u tramvajima "špancima" razlozi su zašto većina Beograđana odlučuje da stoji tokom vožnje ovom vrstom javnog prevoza. Kada se vozila peru i koliko često, samo su neka od pitanja koja putnicima padaju na um dok njima "krstare" beogradskim >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << ulicama. Da se "španci" ne održavaju kako treba, jasno je svakome ko u njih uđe. Zato putnici i izbegavaju da sednu na uprljana sedišta, pa odluče da put - prestoje. - S prijateljima koji su u Beograd došli iz Britanije ušao sam u tramvaj. Kada su videli kako su prljava sedišta, odbili su da na njih sednu - priča Nikola S. - Lice mi je bilo crveno od stida zbog izgleda tih stolica umazanih svim i svačim. Nije bilo sedišta koje nije imalo bezbroj mrlja. Slična situacija je i sa autobusima i trolejbusima. Prljavi prozori i podovi vozila, debeli sloj prašine na sedištima... Putnicima i gostima prestonice ova nečistoća smeta. Nikome nije jasno zašto nije moguće povremeno obrisati vozila koja saobraćaju u sistemu GSP. - Korisnici su u pravu kada kažu da su sedišta u tramvajima marke KAF nereprezentativnog izgleda - navode u Gradskom saobraćajnom preduzeću. - Posebno kada se uzme u obzir da su ovo moderna, savremena i, pre svega, nova vozila. Ipak, sve te fleke nastale su tokom saobraćanja tramvaja na našim ulicama. S obzirom na činjenicu da fizičko pranje stolica nije dalo zadovoljavajuće rezultate, angažovali smo nekoliko eksternih firmi koje se bave čišćenjem sedišta hemijskim sredstvima. Nažalost, ni oni nisu uspeli da ih operu. Zato je GSP u prethodnoj godini započeo zamenu presvučenih sedišta PVC stolicama koje mogu ručno da se očiste. BRIŠU IH, ALI NE DOVOLjNO DOBRO ČISTOĆU gradskog voznog parka trenutno održavaju privatne firme "Mopeks" i "Pepeljuga". Prva je zadužena za čišćenje pogona "Karaburma", "Novi Beograd", "Kosmaj" i "Dorćol", dok je druga firma angažovana na pranju vozila u pogonima "Centrala" i "Zemun". I dok bi za dva dana ceo vozni park trebalo da prođe ispod krpe čistača, vozila na ulice izlaze kao da je po njima "mačka prešla repom".

Nastavak na Večernje novosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.