Duh, vino i hrana osvojili strance

Izvor: Glas javnosti, 21.Jun.2008, 08:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Duh, vino i hrana osvojili strance

Organizatori ovogodišnjeg "Siti brejka", koji je u Beogradu održan od 9. do 13. juna, opravdali su svoja očekivanja prilikom najave da bi Beograd mogao da postane važan deo turističke ponude svetskih turoperatera. Naime, za vreme trajanja ove manifestacije domaćin je organizovao programe upoznavanja grada za učesnike berze. Gosti iz inostranstva upoznati su sa turističkim atrakcijama srpske prestonice.

- Svi učesnici bili su oduševljeni - od prvog trenutka kada su stigli na aerodrom, >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << do smeštaja u hotel i organizacije samog sajma. Svaka predstavljena lokacija ostavila je poseban utisak, a naročito dvorski kompleks na Dedinju, Tvrđava, Skadarlija sa svojim restoranima i Ada Ciganlija. O svemu tome, ali i o gostoprimstvu ljudi, gastronomskim ponudama i vinima sada piše štampa iz celog sveta - rekao je za Glas Dejan Veselinov, portparol Turističke organizacije Beograda, koja je pored Skupštine grada jedan od organizatora programa.

U prvom delu programa Siti brejk, oko 200 specijalizovanih izlagača, među kojima je 30 bilo iz Beograda i Novog Sada i čak 70 iz evropskih destinacija, sastalo se na berzi turističkih ponuda. Na preko 2.000 održanih sastanaka trgovali su najznačajniji akteri turističke industrije, agencije, hoteli, turoperateri i mediji. Petnaestominutni sastanci "jedan na jedan" omogućili su kupcima da razgovaraju sa 30 izlagača dnevno.

U drugom delu programa, na godišnjoj Konferenciji i generalnoj skupštini European cutues Marketing, održanoj od 11. do 13. juna, promovisani su i povezani interesi evropskih destinacija. Mreža povezuje 140 gradova iz 30 različitih zemalja i reprezentuje interese svojih članova u Evropskoj uniji i drugim turističkim organizacijama.

- Događaji poput "Siti brejka" značajni su za razvoj turizma, jer on znači nekoliko dana boravka u gradu, upoznavanje sa ambijentalnim celinama grada i istorijom. To je onaj oblik turizma koji Beograd može da ponudi, i želimo da ga promovišemo - rekao je Zoran Alimpić, v. d. gradonačelnika, na jučerašnjoj konferenciji održanoj povodom završetka ove manifestacije.

Sledeće godine domaćin "Siti brejk" berze je švedski grad Geteborg.

Nastavak na Glas javnosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Glas javnosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Glas javnosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.