Izvor: AutoBlog, 28.Nov.2020, 12:32

Zadovoljstvo u vožnji – Istorijat BMW slogana

Zadovoljstvo u vožnji – Istorijat BMW slogana

Duže od pola veka, ova fraza je sinonim za doživljaj vožnje u BMW vozilima. Ali kako je uopšte nastao čuveni slogan? I zbog čega je danas relevantniji nego ikada pre? Od 1965. odnosno 1972. godine, tvrdnja na nemačkom „Freude am Fahren“ - Čisto zadovoljstvo vožnje upotrebljavana je za reklame i oglase, u vizuelnim kampanjama i medijima. Slogan prenosi pozitivnu emociju. Pošto je zadovoljstvo u srži BMW-ovog brenda, on čini upravo ono što je potrebno, kaže Joakim Blikhauzer, direktor za korporativni i identitet brenda u BMW Grupi. Prva upotreba reči „zadovoljstvo“ pojavljuje se sredinom tridesetih godina...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.