Počela proizvodnja Kijinog novog krosovera XCeed FOTO

Izvor: B92, 27.Avg.2019, 09:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počela proizvodnja Kijinog novog krosovera XCeed FOTO

Na severu Slovačke, u predgrađu Žiline počela je proizvodnja novog modela korejske kompanije.

Kijina slovačka fabrika pokrenula je proizvodnju novog krosovera XCeed koji je predstavljen krajem juna u evropskoj centrali korejskog proizvođača u Frankfurtu.

Ovaj automobil pripada familiji modela Ceed, čija je aktuelna treća generacija u hečbek i karavanskoj varijanti dostupna kupcima u Evropi od sredine 2018. Njima su se početkom 2019. pridružili i "shooting >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << brake" ProCeed, kao i sportske varijante GT (Ceed i ProCeed), koji su popravili prodaju porodice Ceed za čak 41% u odnosu na prošlu godinu.

Porodica Ceed će se po očekivanjima još bolje iskazati u drugoj polovini godine, jer se do kraja 2019. očekuje lansiranje novih hibridnih varijanti.

U prvih šest meseci ove godine su u Kijinoj fabrici u Slovačkoj proizvedeno je 180.200 putničkih vozila i 222.000 motora (pogonski agregati se izrađuju i za vozila sestrinskog brenda Hyundai).

Kia XCeed predstavlja kao "ubrani krosover", ali nema sumnje da ga javnost vidi kao povišenu i siroviju verziju hečbeka (XCeed je 85 milimetara duži, 26 mm širi i 43 mm viši od Ceeda). Na masivniju pojavu dodatno utiču alu felne od 16 ili 18 inča.

Zahvaljujući povećanim dimenzijama, XCeed je praktičniji od običnog Ceeda i ima prtljažni prostor od 426 litara, a spuštanjem zadnje klupe koja se deli po principu 40:20:40 može da se dobije celih 1.378 l.

Pod haubom nema mnogo iznenađenja, XCeed je dobio iste pogonske agregate kao i ostali Ceed modeli.

Najmanji u ponudi je 1.0-litarski trocilindarski agregat sa 120 KS i 172 Nm, a iznad njega je 1.4-litarski četvorocilindraš sa 140 KS i 242 Nm.

U vrhu ponude je 1.6-litarska jedinica iz sportskih modela Ceed GT i Proceed GT sa 204 KS i 265 Nm.

Tu je i jedan 1.6-litarski dizel agregat koji dolazi u dve varijante – sa 115 i 136 KS. Slabija sa manuelnim menjačem ima 280 Nm, a sa DCT automatikom raspolaže većim obrtnim momentom – 300 Nm.

Snažniji dizel sa manuelcem ima 280, a sa automatikom 320 Nm obrtnog momenta.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.