Istraživanje – Porodice predvodnici tražnje za krosoverima

Izvor: AutoBlog, 26.Avg.2018, 21:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Istraživanje – Porodice predvodnici tražnje za krosoverima

Porodični kupci imaju 31% veće izglede da se opredele za kupovinu krosovera, u poređenju sa kupcem prosečnog profila. Ovu tezu je iznela istraživačka kompanija Nielsen na osnovu studije koja je ispitivala ponašanje kupaca u Australiji. Prema nalazima ove studije, više od 354.000 porodica je namerno da, u narednih 12 meseci investira u nabavku novog SUV vozila. Ogromnih 40% njih već je opredeljeno u pogledu toga koje će vozilo kupiti, dok 45% ispitanika dozvoljava mogućnost da se odluči za nabavku automobila, marke sa kojom još uvek nisu imali nikakva lična iskustva. Kompletan članak možete pročitati na sajtu Autorepublika.com Foto: arhiva Autoblog.rs...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.