Beograd na „fejsbuku“

Izvor: Blic, 06.Jul.2010, 01:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Beograd na „fejsbuku“

Turistička organizacija Beograda, u okviru promocije grada, otvorila je profile pod nazivom „Visit Belgrade“ na društvenim sajtovima “facebook”, “flickr”, “wayn” i “twitter”. Ideja je da se na ovaj način što veći broj ljudi upozna sa atrakcijama glavnog grada i poveća broj turista, ali i da sami Beograđani kažu šta im se dopada ili ne dopada u >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << svom gradu.

Opšte je poznato da ovi društveni sajtovi imaju veliki broj korisnika u celom svetu, ali i da njihov broj raste svakog dana u samom Beogradu i Srbiji. Turistička organizacija Beograda je procenila da će na ovaj način atrakcije prestonice moći da vidi veći broj ljudi, koji će posle toga možda dobiti želju da poseti naš glavni grad. Na profilu koji je napravljen na "fejsbuku” za svega nekoliko dana se učlanilo više od 600 ljudi, među kojima ima i stranaca.

- Svi gradovi koji žele da budu na turističkom planu moraju da imaju profil na socijalnim mrežama i to je slučaj sa mnogim svetskim metropolama. Ubacili smo za sada fotografije Beograda, uskoro ćemo predstaviti i ponude koje se odnose na obilaske grada sa reka, iz tramvaja, autobusa. Cilj nam je da grupa ljudi koja posećuje ove mreže može što lakše da se upozna sa sadržajima koje naš grad nudi. Očekujemo da grupa na "fejsbuku” skupi nekoliko hiljada članova za mesec dana, a mi ćemo i slati poruke korisnicima kako bi ih obaveštavali o svim novostima. Za sada smo zadovoljni kako napredujemo, već ima nekoliko stranaca koji su ostavili veoma pozitivne komentare - kaže Milan Pavlović, koji je zadužen za promociju grada na "fejsbuku”.

Na prezentaciji grada na ovim sajtovima će korisnici moći da vode debatu o tome koje stvari i zašto im se sviđaju ili ne sviđaju u glavnom gradu. Pitanja će biti u formi ankete i odnosiće i na strance, ali i na same Beograđane.

- Ovo je zvanična grupa na kojoj građani mogu i da postave pitanja TOB. Da iznesu svoje mišljenje o dobrim i lošim stranama grada, ali i daju druge predloge. Profil će uskoro postati dvojezični, na engleskom i srpskom. Prezentacije će po sličnom sistemu biti rađene i na mrežema "flickr”, "wayn” i "twitter" - kaže Pavlović.

Čini se da prvih nekoliko dana prezentacija Beograda funkcioniše jako dobro, a TOB planira da u prvih mesec dana pažljivo posmatra koliko će se ljudi učlaniti u ove grupe i na koje će stvari obratiti najviše pažnje.

- Otvorili smo svoje profile na ovim veb stranicama za sve koji su zainteresovani da bolje upoznaju prestonicu i kojima je uobičajen način komunakacije putem društvenih sajtova. Pratićemo neko vreme koliko je naš profil posećen, videćemo kako ide ova priča, pa ćemo u zavisnosti od toga praviti dalje planove - kaže Jasna Dimitrijević, direktor Turističke organizacije Beograda.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Blic: Beograd na Facebooku

Izvor: Mondo, 06.Jul.2010

Turistička organizacija Beograda, u okviru promocije grada, otvorila je profile pod nazivom "Visit Belgrade“ na društvenim sajtovima “Facebook”, “Flickr”, “Wayn” i “Twitter”.

Nastavak na Mondo...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.