Brendovi

Održano drugo u nizu motivaciono predavanje u UŠĆU u okviru projekta „Lepo mi je, jer tako želim“

Brendovi

BEOGRAD – Kako razumeti druge i unaprediti komunikaciju, bila je tema izuzetno posećenog predavanja Zorice Tomić, kulturologa i komunikologa, održanog sinoć u UŠĆE Shopping Centeru

Ovo je bilo drugo u nizu motivacionih predavanja u okviru projekta „LEPO MI JE, JER TAKO ŽELIM“ koje organizuju UŠĆE Shopping Center i Centar za lični razvoj LEPO MI JE.

Razumevanje među ljudima nameće se kao tema za sve nas u vremenu u kome živimo i u kome nam nove tehnologije omogućavaju da otvoreno kažemo i objavimo sve što želimo, ali u kome smo, sa druge strane često usamljeni i zbunjeni odnosima sa drugim ljudima“ – napomenula je Zorica na sinoćnjem predavanju i tim povodom i poručila da je dobitna komunikacija ona – u kojoj se na kraju sve osobe osećaju dobro.

null

Serijalom motivacionih predavanja „Lepo mi je, jer tako želim“, kreiran je poseban sadržaj koji jedan šoping centar nudi svojim posetiocima, jer time on ne predstavlja samo mesto na kome se kupuje i provodi slobodno vreme, već mesto koje omogućava rad na sebi.

Već 5. jula u ulozi predavača će se naći Youtube zvezda Yassertain, a narednih meseci i Marko Šelić Marčelo, Nebojša Glogovac, kao i Slavimir Stojanović Futro. Karte za predavanja posetioci mogu kupiti na blagajni bioskopa, po ceni od 500 dinara.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

CEFTA i Zajedničko regionalno tržište su instrumenti za ubrzanu integraciju u EU tržište

Advertiser Serbia16. мај 2024.

A1 Srbija dostigao milionitog korisnika VoLTE tehnologije

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Najnovija linija Samsung AI TV-a i zvučnika već je dostupna u redovnoj prodaji u Srbiji

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Knox Journals: Neka je vaša bezbednost uvek pod kontrolom – vaši podaci se koriste tačno onako kako vi smatrate prikladnim

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Poznati modni brend bankrotirao

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

NELT Grupa i UNICEF formiraju strateško partnerstvo da opreme decu veštinama za 21. vek

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Za četvrt veka cena srebra skočila za gotovo 575 odsto – Analitičari veruju da ovaj plemeniti metal postaje “novo” zlato

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Forum Menadžera “What can AI do for you?”

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Samsung Electronics proglašen za broj 1 na globalnom tržištu OLED monitora

Advertiser Serbia8. мај 2024.