Ipak, Škoda je i u godini krize uspela da zabeleži rast potražnje za svojim modelima, pre svega zahvaljujući tržištu Kine, gde je udvostručila prodaju na 122.00 automobila.
Zatim, zahvaljujući programu staro za novo nemačke vlade, kada su Nemci masovno premije od države koristili za kupovinu manjih i
štedljivih škodinih automobila. Prošle godine u Nemačkoj je Škoda povećala prodaju svojih automobila za 44 odsto.
Škoda je prošle godine isporučila 684.200 vozila a to je povećanje za 1,4 odsto u odnosu na 2008. godinu. Tokom krizne 2009. godine
Škoda je smanjila broj radnika za dva odsto i sada je u fabrici zaposleno 26.530 ljudi.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 0
Pogledaj komentare