BEG airport status
[VIDEO] Otvoren „EAP Shared Services“ centar u Beogradu; Hogan: Er Srbija je dugoročna investicija Domaći operateri u kontakt centru pružeće usluge i u okviru programa lojalnosti EAP kompanija/ Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

[VIDEO] Otvoren „EAP Shared Services“ centar u Beogradu; Hogan: Er Srbija je dugoročna investicija

Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Groupe) otvorio je EAP šerd servisiz centar (EAP Shared Services) u Beogradu. Ovaj „globalni Centar za objedinjene usluge“ obavljaće funkciju kontakt centra i pružati usluge u okviru programa lojalnosti u Evropi za kompanije u sastavu Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group) – Etihad ervejz, Er Srbija, Er Sejšels i Etihad ridženel, a kasnije će obuhvatati i avio-kompanije Alitalija i Er Berlin, kao i njihove programe lojalnosti.

Kako je rečeno na otvaranju, „EAP Shared Services“ će pružati usluge rezervacije i izdavanja karata, u koje spadaju prodaja, promena plana putovanja i obrada zahteva za posebnim uslugama. U pogledu programa lojalnosti, zaposleni u kontakt centru će moći da pruže informacije o programima, kao i usluge upravljanja korisničkim nalogom i bonus miljama.

EAP centar se nalazi u okviru poslovnog parka „Airport City“ / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

EAP centar se nalazi u okviru poslovnog parka „Airport City“ na Novom Beogradu. Centar su otvorili predsednik i generalni direktor Etihad ejviejšn grup, Džejms Hogan, predsednik Vlade Srbije, Aleksandar Vučić. Otvaranju je prisustvovao i gradonačelnik Beograda i predsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Siniša Mali.

– Srbija je izabrana jer ovde imamo ljude koji dobro govre strane jezike i zemlju koja je otvorena za nove ideje i nove načine rada. – naveo je Hogan.

Mogući pregovori sa Vladom Srbije o podsticajima / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Govoreći o EAP centru, Vučić je naveo da su za potrebe rada centra obezbeđena dva nezavisna izvora energije.

– Za ovakav centar neophodna je energetska bezbednost jer ni jednog sekunda ne sme da nestane električna energija. Spremni smo, kao Vlada Srbije, da u budućnosti pričamo i o podsticajima. – naveo je Vučić.

Na početku mesto za 200 zaposlenih / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Rečeno je da će u centru u početku biti zaposleno oko 200 ljudi, kao i da će se broj zaposlenih povećati na 685 do 2020. godine.

– Centar je osposobljen da primi 4,4 miliona poziva do 2020. godine. – naveo je Hogan.

„Sve naše investicije deo su dugoročne strategije.“ / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Analizirajući Er Srbiju kao investiciju, Hogan je naveo da je srpska nacionalna avio-kompanija ostvarila napredak. On je istako da partnesrtvo na pet godina uz mogućnost produžetka saradnje na dodatnih pet godina jesu deo ugovora, ali da su ulaganja u kompaniju dugoročna investicija koja omogućava ostanak Etihada kao partnera.

– Sve naše investicije deo su dugoročne strategije. Uložili smo kako bismo iskoristili prednost saradnje kompanija unutar naše mreže i kako bismo ostvarili najviši kvalitet i profit. – naveo je Hogan i dodao da je Er Srbija ostvarila veliki pomak u odnosu na stanje u kome se pre tri i po godine nalazio tadašnji JAT.

 

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [RAT U UKRAJINI] Usporavanje ruskih ofanzivnih dejstava, navodni pokazatelji da Kina uskoro šalje naoružanje Rusiji, ruska lovačka avijacija dobila još jedno pojačanje

Djuka Да, постоје и такве претпоставке, да је то вишенаменски систем. Међутим, Н036 је ознака радарских система на авиону Су-57. Није међутим немогуће да је преузет са тог авиона.

26. May 2024.Pogledaj

Djuka na: [RAT U UKRAJINI] Usporavanje ruskih ofanzivnih dejstava, navodni pokazatelji da Kina uskoro šalje naoružanje Rusiji, ruska lovačka avijacija dobila još jedno pojačanje

>> оно што сам већ навео – систем “свој-туђ“ у преткрилцима. "two N036L-1-01 L-band arrays on the wing's leading edge extensions that are not only used for identification friend-or-foe (IFF) but also for electronic warfare purposes."

26. May 2024.Pogledaj

Mislav na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

"Mogu reci „mi smo mislili na avion Raffale“. Isto mogu reci i da su mislili na radar. Ovaj marifetluk PR sluzbe je dokaz da hrvatsku Raffale verovatno nema AESA radar, jer bi inace jasno to i rekli,i ne bi se bavili jezickim smicalicama." Dusane, Kako ste dosli na ideju da je taj "marifetluk" bilo kakav…

26. May 2024.Pogledaj

Živojin Banković na: [RAT U UKRAJINI] Usporavanje ruskih ofanzivnih dejstava, navodni pokazatelji da Kina uskoro šalje naoružanje Rusiji, ruska lovačka avijacija dobila još jedno pojačanje

Yoda Знамо да постоји намера унификације Су-30 и Су-35, али то још није урађено у потпуности. Имате на интернету мноштво фотографија Су-30СМ и СМ2, можете лако упоредити те две верзије у закључити да ли имају све што и Су-35С. Барем што се тиче спољашњости, дакле сензори и мотори. Једине разлике између СМ и СМ2 су…

26. May 2024.Pogledaj