Brendovi

Volkswagenu rekordna kazna zbog lažnog oglašavanja

Brendovi

Volkswagen je predstavljao svoje automobile kao ekološka vozila koja zadovoljavaju standarde zagađenja, premda su bila opremljena uređajima dizajniranim da prevare zvanična testiranja, utvrdio je regulator

Južna Koreja će podneti krivične prijave protiv pet bivših i sadašnjih izvršnih direktora korejskog Volkswagena i kazniti kompaniju s rekordnih 37,3 milijarde wona, ili oko 32 miliona dolara zbog lažnog oglašavanja o emisiji štetnih gasova.

Kazna, rekordna za lažno oglašavanje u toj zemlji, govori kako južnokorejske vlasti nisu spremne da omekšaju tvrd stav zbog manipulisanja na uređajima za merenje emisije štetnih gasova od strane nemačkog proizvođača, suspendujući već do avgusta većinu prodaje njihovih vozila u Koreji.

Tamošnja komisija zadužena za nadzor poslovanja u sredu je objavila kako će tražiti od tužioca da pokrenu istragu rada južnokorejskog Volkswagena, kao i njegovih pet bivših i sadašnjih izvršnih direktora.

Optužuje Volkswagen da je koristio ‘lažne, preterane i obmanjujuće’ tvrdnje prilikom oglašavanja, što se kažnjava kaznom zatvora do dve godine ili kaznom od oko 150 miliona wona.

Volkswagen je predstavljao svoje automobile kao ekološka vozila koja zadovoljavaju standarde zagađenja, premda su bila opremljena uređajima dizajniranim da prevare zvanična testiranja, utvrdio je regulator.

Južna Koreja je već kaznila Volkswagen s 17,8 milijardi wona zbog prevare na testiranju emisije štetnih gasova te uhapsila jednog lokalnog direktora Volkswagena pod optužbama koje uključuju lažiranje dokumentacije i kršenje zakona o kvalitetu vazduha.

Zabrana prodaje od avgusta ‘zakočila’ je snažan rast nemačke kompanije na tržištu na kojem dominiraju domaći rivali, kao što su Hyundai Motor i Kia Motors.

Dok je Južna Koreja relativno malo tržište za Volkswagen, značajno je za njegove luksuzne brendove Audi i Bentley i jedno je od najbrže rastućih za sve marke automobila.

Iz Volkswagena su u septembru 2015. priznali da su manipulisali uređajima koji mere emisije štetnih gasova u pojedinim dizel vozilima, pokrenuvši time pravne postupke u zemljama kao što su SAD, Nemačka, Južna Koreja i druge.

Volkswagen je već pre pristao u SAD-u da plati 16,5 milijardi dolara za razrešenje optužbi o varanju na eko-testovima za dizel vozila, a u budućnosti se još uvek može suočiti s kaznama mereno u milijardama dolara.

 

Izvor: poslovni.hr

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

Galaxy AI u rukama 8,8 miliona ljudi: Revolucija veštačke inteligencije sada stvarno počinje

Advertiser Serbia21. мај 2024.

Održana druga radionica sa Ivanom Minićem i autorima Naše mreže: Mali biznisi su najvitalniji deo privrede i šansa manjih sredina

Advertiser Serbia20. мај 2024.

BELhospice proslavio 20. rođendan: Jubilej posvećen podizanju svesti o palijativnoj nezi u Botaničkoj bašti “Jevremovac“

Advertiser Serbia20. мај 2024.

CEFTA i Zajedničko regionalno tržište su instrumenti za ubrzanu integraciju u EU tržište

Advertiser Serbia16. мај 2024.

A1 Srbija dostigao milionitog korisnika VoLTE tehnologije

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Najnovija linija Samsung AI TV-a i zvučnika već je dostupna u redovnoj prodaji u Srbiji

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Knox Journals: Neka je vaša bezbednost uvek pod kontrolom – vaši podaci se koriste tačno onako kako vi smatrate prikladnim

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Poznati modni brend bankrotirao

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

NELT Grupa i UNICEF formiraju strateško partnerstvo da opreme decu veštinama za 21. vek

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.