Brendovi

20 godina Ericsson inovacija u Srbiji

Brendovi

Kompanija Ericsson, globalni lider u komunikacionim tehnologijama i servisima, obeležava 20 godina uspešnog poslovanja na tržištu Srbije

Kompanija Ericsson je uvela prvu mobilnu mrežu u Srbiji 1995. godine, a za njom je usledila implementacija prve 2G/GSM mreže 1996. godine, prve 3G mreže 2005. godine i prvih Managed servisa 2013.

Tokom dve decenije poslovanja na dinamičnom srpskom tržištu, ova kompanija koja ove godine takođe slavi i 140 godina globalnog postojanja, razvila je uspešne poslovne odnose sa lokalnom zajednicom u institucionalnom, telekomunikacionom i tehnološkom sektoru, a kroz raznovrsne inicijative je postavila osnove za razvoj Umreženog društva u Srbiji.

null

Antonio Pasarela, direktor kompanije Ericsson za Srbiju, istakao je značaj lokalnog tržišta koje rado prihvata inovacije: „Mi u kompaniji Ericsson vidimo Srbiju kao zemlju koja ima sjajne stručnjake u ICT industriji, ali i izvanredan položaj da prihvata i diktira trendove u razvoju u regionu. Upravo iz tog razloga smo ove godine imali evropsku premijeru našeg CBiO rešenja baš u Srbiji, a to je i razlog zašto smo Srbiju odabrali za sedište našeg BSS Excellence centra. Čvrsto verujemo u potencijal ovog tržišta za implementaciju modernih rešenja koja Ericsson svakodnevno razvija, od IoT do cloud i 5G tehnologije.“
Na globalnom nivou, cilj kompanije Ericsson je da izgradi Umreženo društvo. Kako bi to ostvarila, kompanija Ericsson koristi 5G tehnologiju u saradnju sa mnogim operatorima širom sveta, što kompanijama omogućava da uđu na nova tržišta i da otvore nove izvore prihoda, kako bi izradili nove poslovne modele i slučajeve primene. Kompanija takođe radi na unapređenjucloud tehnologije, koja pruža agilnost i efikasnost u praktičnoj primeni, kao IoT tehnologije, koja omogućava promene u komunikacijama zahvaljujući širokoj mreži veza koje se ostvaruju kroz ovu tehnologiju i novim mogućnostima koje iz nje proizilaze. Vizija kompanije Ericsson je svet u kome je postignut održivi razvoj tako da kompanija ulaže i u industrije izvan sektora telekomunikacija, kao što su mediji, komunalne usluge i javni prevoz, poljoprivreda i zaštita životne sredine.

###

Kompanija Ericsson je pokretačka snaga za umreženo društvo – globalni lider u komunikacionim tehnologijama i uslugama. Naša dugoročna saradnja sa svim većim telekomunikacionim operaterima na svetu, omogućuje ljudima, kompanijama i organizacijama da ispune svoj potencijal i stvore održivu budućnost.
Naši servisi, softverska rešenja i infrastruktura, posebno u mobilnim, širokopojasnim, kao i cloud rešenjima, pružaju mogućnost za industriju telekomunikacija, kao i druge sektore, da obezbede bolje poslovanje, povećaju efikasnost, unaprede korisničko iskustvo i iskoriste nove mogućnosti.
Sa oko 115.000 profesionalaca i klijenata u 180 zemalja, povezujemo naše globalno prisustvo i lidersku poziciju u tehnologijama i servisima. Mi održavamo mreže koja povezuje više od 2,5 milijardi pretplatnika. Četrdeset procenata mobilnog saobraćaja u svetu odvija se kroz mreže koje koriste opremu i rešenja kompanije Ericsson. Naše investicije u istraživanja i razvoj govore u prilog tome da su naša rešenja, kao i naši klijente, za nas uvek na prvom mestu.
Kompanija Ericsson je osnovana 1876, sa sedištem u Stokholmu. Neto prodaja u 2015. iznosila je 29,4 milijardi američkih dolara (246,9 milijardi kruna). Kompanija je registrovana je na berzama NASDAQ OMX Stockholm i NASDAQ NewYork.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

Širi se mreža bezbrižnih putnika

Advertiser Serbia21. мај 2024.

Galaxy AI u rukama 8,8 miliona ljudi: Revolucija veštačke inteligencije sada stvarno počinje

Advertiser Serbia21. мај 2024.

Održana druga radionica sa Ivanom Minićem i autorima Naše mreže: Mali biznisi su najvitalniji deo privrede i šansa manjih sredina

Advertiser Serbia20. мај 2024.

BELhospice proslavio 20. rođendan: Jubilej posvećen podizanju svesti o palijativnoj nezi u Botaničkoj bašti “Jevremovac“

Advertiser Serbia20. мај 2024.

CEFTA i Zajedničko regionalno tržište su instrumenti za ubrzanu integraciju u EU tržište

Advertiser Serbia16. мај 2024.

A1 Srbija dostigao milionitog korisnika VoLTE tehnologije

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Najnovija linija Samsung AI TV-a i zvučnika već je dostupna u redovnoj prodaji u Srbiji

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Knox Journals: Neka je vaša bezbednost uvek pod kontrolom – vaši podaci se koriste tačno onako kako vi smatrate prikladnim

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Poznati modni brend bankrotirao

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

NELT Grupa i UNICEF formiraju strateško partnerstvo da opreme decu veštinama za 21. vek

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.