Internet

CATCH Pitch Challenge 2016: Pretvaranje analognog sveta u digitalni

Sigurno smo više nego jedanput mogli da čujemo čelne ljude u kompanijama kako panično kažu: „Moramo da se digitalizujemo ili ćemo izgubiti našu poziciju na tržištu!!“. Ali šta to tačno znači? Postoji li čarobna formula kako da postojeći analogni biznis transformišemo u digitalni?

Savremno poslovanje suočava se sa radikalnim promenama koje se dešavaju svakodnevno i koje su posledica digitalizacije. Postojeći načini komunikacije brenda više nisu adekvatni i ne dopiru do modernog potrošača. Velike komapnije su često „paralisane“ dok „mali igrači“ i start up projekti potresaju svet biznisa iz osnova…Uber, Airbnb ili Tesla su postali deo naše svakodnevice. O temi kako poslovanje prilagoditi digitalizaciji na istoimenom panelu u okviru CATCH 2016 Pitch Challenge konferenciji u organizaciji FoundCenter Investment razgovarali su neki od vodećih ljudi nemačke i domaće privrede.

Na panelu je učestvovao i Štefan Parhofer, koji je deo projekta Simensa pod nazivom "Nekst 47" čiji je zadatak razvijanje odnosa ove kompanije sa start up firmama. Parhofer kaže da velikim kompanijama koje su navikle na jedan način poslovanja nije lako da svoje strategije prilagode digitalu „Moramo da učimo od start up projekata koji nisu više mladi preduzetnici iz neke garaže nego su postali krupni igrači“. Sa njim se slaže i Lotar Ekštajn (Mixedzone) koji ističe da je digitalizacija proces: „mi se prilagođavamo svakog dana, menjamo svoje biznis modele kako bi odgovorili na izazove koje pred nas postavlja digitalizacija“ i dodaje da je danas mnogo više od dobre ideje potrebno imati dobar tim, jer dobar tim će umeti da prepozna dobru ideju, dok loš tim može da je odbaci. Ključna reč zbog toga je integracija poslovanja sa digitalizacijom, podržavanje start ap projekata i davanje šansi ljudima koji imaju ideje. Svi znamo da je veliki Apple stvoren u nekoj garaži, ističe Kristijan Aleksander Vraj poznati investitor iz Found Fair Ventures i dodaje „ali niko ne zna da je isto tako, u nekoj sobi nastao i gigant kakav je Siemens“.

null

Advertajzing industrija je među prvima počela da menja svoje biznis modele i da se prilagođava novim tehnologijama, pre svega kako bi mogla na pravi način da odgovori potrebama velikih kompanija i njihove brendove približila novim generacijama koji „žive u virtuelnom svetu“. Srđan Šaper osnivač I&F McCann Grupe kaže da ga digitalizacija podseća na elektrifikaciju: „i struja kad je nastala je bila nešto nevidljivo, ali nešto što je menjalo način našeg života i danas ne možemo da opstanemo bez struje. Isto je i sa digitalizacijom, i ona je nevidljiva, ali nas menja svakog dana. I isto kao što neka kompanija ne može da posluje bez struje, ne može ni bez digitalizacije“.

Velike kompanije se zbog toga sve češće okreću start up projektima, podržavaju inovativne ideje koje će umeti da iskoriste i inkorporiraju u svoje poslovanje i proizvode. Nije više dovoljno imati razvojne sektore unutar svoje kompanije, već je potrebno potražiti ljude sa idejama i van „svog dvorišta“. A to je i cilj CATCH 2016 Pitch Challenge konferencije na kojoj će najboljim biznis start u projektima biti dodeljana sredstva u iznosu od milion evra koje su obezbedili vodeći investitori nemačke privrede.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Internet

Evropska komisija istražuje Metu oko zaštite dece na platformama

Advertiser Serbia16. мај 2024.

Safari će koristiti AI za blokiranje reklama sa bilo kog sajta

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Glavna snaga TikToka je njegov algoritam, a evo po čemu je tako poseban i specifičan

Advertiser Serbia29. април 2024.

Snap signalizira da novi model oglasa pronalazi publiku, deonice skočile

Advertiser Serbia29. април 2024.

ByteDance ne želi da proda TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u

Advertiser Serbia26. април 2024.

YouTube testira novi format reklama

Advertiser Serbia26. април 2024.

Prihod firme Meta u prvom kvartalu 2024. porastao za 27 odsto na 36,46 milijardi dolara

Advertiser Serbia25. април 2024.

Bajden potpisao zakon – kineskoj kompaniji rok od devet meseci da proda TikTok

Advertiser Serbia25. април 2024.

Sajber kriminal je jedna od najunosnijih prevara na svetu – saznajte kako da zaštitite svoje poslovanje

Advertiser Serbia24. април 2024.

ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Advertiser Serbia24. април 2024.

A1 escape room „Izgubljeni IDentitet“ posetilo više od 4.000 ljudi

Advertiser Serbia18. април 2024.

Društvena mreža X uvodi pretplatu za nove korisnike

Advertiser Serbia17. април 2024.

IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabeleženo je povećanje za 21%

Advertiser Serbia11. април 2024.

Održana konferencija „Internet dijalog 2024“ posvećena veštačkoj inteligenciji

Advertiser Serbia11. април 2024.

Usluge elektronske trgovine do 2027. koristiće oko 4,5 miliona građana

Advertiser Serbia5. април 2024.