Brendovi

Odobreno AB InBev-ovo preuzimanje SABMiler-a

Brendovi

Američke antimonopolske vlasti odobrile su belgijsko-brazilskom pivskom gigantu AB InBev-u 108 milijardi dolara vredno preuzimanje rivalske pivare SABMiler

Preuzimanje je odobreno uz određena ograničenja koja se odnose na njihovo poslovanje u SAD-u.

Uslovi pod kojima je odobrena ova akvizicija podrazumevaju već planiranu prodaju SabMiler-ovog 58-procentnog udela u proizvođaču točenog piva MilerKors u SAD-u pivari Molson Kors, izveštava agencija France presse.

AB InBev takođe mora da proda prava pivskog brenda Miler širom sveta, saopštilo je američko Ministarstvo pravde.

Ovaj pravni lek koji smo obezbedili pomoći će da se očuva i unapredi tržišna konkurentnost više milijardi dolara vredne američke industrije piva, rekla je Sonja Fafenrot, pomoćnica državnog tužioca u odeljenju Ministarstva pravde za zaštitu tržišne konkurencije.

AB InBev i MilerKors imaju oko 70 odsto udela u prodaji piva u SAD-u, a na nekim tržištima njihovo tržišno učešće iznosi čak i više od 90 odsto.

Odobrenje u SAD-u usledilo je nakon što su antimonopolski regulatori Evropske unije dali „zeleno svetlo“ za ovu akviziciju, pod uslovom da AB InBev proda većinu SabMilerovog evropskog poslovanja.

AB InBev – koji proizvodi marke piva Badvajzer, Korona i Stela Artoa, dogovorio je prošlog novembra kupovinu SabMilera koji je, između ostalog, vlasnik pivskih brendova Fosters, Grolš i Peroni.

Očekuje se da će ovaj sporazum poboljšati perspektive AB InBeva na tržištima u razvoju u Africi i Kini, gde SabMilerovo mešovito preduzeće proizvodi pivo Snou – koje je po obimu najprodavanija pivska marka u svetu.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

CEFTA i Zajedničko regionalno tržište su instrumenti za ubrzanu integraciju u EU tržište

Advertiser Serbia16. мај 2024.

A1 Srbija dostigao milionitog korisnika VoLTE tehnologije

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Najnovija linija Samsung AI TV-a i zvučnika već je dostupna u redovnoj prodaji u Srbiji

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Knox Journals: Neka je vaša bezbednost uvek pod kontrolom – vaši podaci se koriste tačno onako kako vi smatrate prikladnim

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Poznati modni brend bankrotirao

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

NELT Grupa i UNICEF formiraju strateško partnerstvo da opreme decu veštinama za 21. vek

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Za četvrt veka cena srebra skočila za gotovo 575 odsto – Analitičari veruju da ovaj plemeniti metal postaje “novo” zlato

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Forum Menadžera “What can AI do for you?”

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Samsung Electronics proglašen za broj 1 na globalnom tržištu OLED monitora

Advertiser Serbia8. мај 2024.