Marketinški direktor kompanije Vladimir Dmitrijev je, u izjavi za ruski list Izvestija, rekao da je do kraja godine planirano otvaranje 60 prodajnih lanaca u ruskim gradovima.
Dmitrijev je naveo i da je dugi niz godina radio u automobilskoj industriji, i da ne razume zašto "Kalašnjikov" već nema svoju liniju odeće i opreme.
"Samo od prodaje odeće pod svojim brendom, giganti kao što su Katerpilar i Ferari, ostvaruju do deset odsto zarade", istakao je on.
"Kalašnjikov" je, kako je rekao, globalni brend, zbog čega postoje očekivanja da će njegova odeća i suveniri biti traženi uporedo sa osnovnim proizvodima.
Zbog sankcija uvedenih Rusiji, "Kalašnjikov" je, prema njegovim rečima, primoran na ozbiljno preispitivanje marketinške politike, budući da je ranije oko 70 odsto lovačkog i sportskog oružja odlazilo na evropsko i američko tržište.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 1
Pogledaj komentare