Život i ljudi

0

Waikiki u Ušću

Autor: JJ

Izvor: Novi magazin

Waikiki u Ušću

Waikiki je poznat po širokom asortimanu odeće i obuće utrendu i pristupačnim cenama.

“Poslujemo u Turskoj pod okriljem Brenda LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. od 1997.godine. S obzirom na to da smo u kratkom periodu postali lider na turkskom tržištu, svoja prva ulaganja smo napravili 2009. Veliko nam je zadovoljstvo da otvaramo još jednu novu prodavnicu u Srbiji“, kazao je predsednik izvršnog odbora Vahap Küçük i dodao da je Srbija, kao i čitav Balkan važno tržište za Tursku.

Dolazak Waikikija u Beograd još jedan je dokaz, da je Srbija dobro mesto za investiranje, kazao je ministar Ljajić, a ambasador Božaj izrazio zadovoljstvo što je maloprodajani objekat baš u Ušću. „Kad sam pre tri godine došao u Beograd rekli su mi da je Ušće najbolji šoping centar. Najbolji turski brend je došao u najbolji centar.“

LC Waikiki u 28 zemalja ima bezmalo 600 prodavnica i planira da do 2023. postane jedan od najuspešnijih brendova odeće u Evropi. Vizija kompanije da dostigne prihod od šest milijardi dolara sa 1.000 prodavnica na međunarodnom nivou četiri milijarde dolara sa 500 prodavnica u Turskoj. Ukupan promet kompanije 2015. bio je 2,6 milijardi dolara.

Kupci u Srbiji, posebno u urbanim područjima, imaju prefinjen modni ukus i u stalnoj su potrazi za što boljim odnosom cene i kvaliteta. Ograničena kupovna moć i velika potreba za isticanjem je ono što motiviše kupce u Srbiji da konstantno budu u potrazi za što boljom ponudom i ovaj profil kupca lako pronalazi ono što mu je potrebno u LC Waikiki prodavnicama.

LC Waikiki osnovan je 1985. u Francuskoj, a 1997. godine preuzeo ga je sadašnji turski vlasnik. Maloprodajni objekti prepoznatljivi su po jedinstvenom vizuelnom identitetu, prijatnoj atmosferi i dobroj organizaciji prodaje.

Komentari (0)

POŠALJI KOMENTAR