To je izjavio gradonačelnik Beograda Siniša mali reagujući na tvrdnje pojedinih medija da je Ugovor o Beogradu na vodi omogućio konverziju.
Mali je podsetio i da iznos od 130 miliona evra predstavlja mogućnost zaduživanja Vlade Srbije i to tako što bi 90 miliona evra bilo namenjeno za završetak železničke infrastrukture i 40 miliona evra za eksproprijaciju.
"To je samo mogućnost i ponuda arapskog investitora kojom bi nam izašao u susret i omogućio dobijanje kredita, s obzirom na našu tešku finansijsku situaciju. Dakle, ugovor precizno definiše prava i obaveze i jasno ukazuje na to da nikome ništa nije dato besplatno", rekao je Mali.
On je istakao da Srbija ima svoj udeo u vlasništvu i mogućnost da nadzire i kontroliše sprovođenje tog, kako je rekao, najvećeg projekta u regionu, saopšteno je iz Gradske uprave.
Gradonačelnik je naglasio da nema ničeg sumnjivog u Ugovoru, koji je objavljen u celosti i dodao da, za razliku od prethodne vlasti, čiji ugovori, kako je rekao, ni danas ne mogu da se vide.
"Prethodna vlast nas je svojim vođenjem grada i države dovela u rekordan budžetski deficit. Mi radimo na tome da privučemo nove investitore i na taj način stvorimo uslove za otvaranje novih radnih mesta i pokrenemo našu građevinsku industriju", rekao je Mali.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 27
Pogledaj komentare