Bild: Šta se dešavalo u avionu erbasa A320 neposredno pre pada?
30. 03. 2015. u 09:39
"Bild" je objavio je danas delove snimka iz jedne od crnih kutija aviona "erbas A320", koji ukazuju da se kopilot sam zaključao u kokpitu i namerno oborio avion u francuskim Alpima
Let aviona nemačke kompanije "Džermanvings" počeo je kao i svaki drugi, sa uobičajnom konverzacijom u kokpitu, gde kopilot Andreas Lubic ničim nije pokazivao užas koji će naposletku izazvati, navodi AFP.
Snimak počinje tako što se kapetan Patrik S. izvinjava putnicima zbog 26-minutnog odlaganja u poletanju, dodajući da će pokušati da nadoknadi vreme tokom leta od Barselone do Diseldorfa, piše "Bild".
Prema izvodima koje je nemački list objavio, kapetan kaže da nije imao vremena da ode do toaleta pre napuštanja Barselone, iz koje su poleteli oko 10 sati po lokalnom vremenu, i Lubic koji se nudi da preuzme komande u bilo kom trenutku.
U 10 sati i 27 minuta avion je dostigao neophodnu visinu od 11.600 metara, kada kapetan traži od Lubica da započne pripreme za spuštanje.
Prema "Bildu" kopilot se čuje kako odgovara između ostalog "nadam se" i "videćemo".
Nakon provera za sletanje on kaže pilotu da sad može da ide.
Dva minuta prolaze kada pilot kaže Lubicu: "Ti možeš da preuzmeš".
Sledeće se čuje zvuk pomeranja sedišta i zatvaranje vrata, a u 10 sati i 29 minuta avion počinje spuštanje.
Prema francuskom tužilaštvu, pošto je ostao sam u kabini, Lubic uključuje dugme kojim započinje spuštanje aviona.
"Ovo je moglo da bude samo namerno. Nemoguće je uključiti dugme greškom", rekao je tužilac Bris Robin na konferenciji za novinare u četvrtak.
Avion je, prema saopštenju "Džermanvingsa" brzo ponirao osam minuta.
U 10 sati i 32 minuta, kontrolori leta su pokušali da uspostave kontakt sa avionom, ali nisu dobili odgovor, a automatski alarm uključio se gotovo u isto vreme, navodi "Bild" i dodaje da se ubrzo zatim čuo jak udarac, kao da neko pokušava da otvori vrata i uđe u kokpit.
Na snimku se čuje glas kapetana kako kaže: "Za ime božje, otvaraj vrata!" i u pozadini prvi povici putnika.
U 10 sati i 35 minuta čuju se "jaki metalni udarci" na vrata kokpita i još jedan alarm 90 sekundi kasnije.
Na 5.000 metara visine, čuje se pilot kako viče: "Otvaraj prokleta vrata!".
U 10 sati i 38 minuta, piše "Bild", u kokpitu se čuje samo zvuk Lubicovog disanja, dok on sam ništa ne govori.
Oko 10 sati i 40 minuta avion udara u planinu i čuju se krici putnika - poslednji zvuci na snimku, navodi nemački list.
stranac
30.03.2015. 10:37
Šta ima dopadljivo u ovom tekstu?
Kakav je ovo snimak?
Snimak je snimak, problem je u neverovatnoj dimenziji čitavog dodadjaja,"koji prevazilazi i najveću maštu", kako je rekla nemačka kancelkarka. Iz toga proizilazi nepoverenjhe javnosti i struke. Iskreno, potrebno je dokazati javnosti da je sve tako kako se desilo, jer slučaj jeste neobičan, gotovo neverovatan. Ako se radi o zaveri, iz nekih i nečijih interesa", onda snimci, i razne medijske tvrdnje mogu da se "prilagodjavaju" potrebi. Eksperti koji istražuju i analiziraju su anonimni. Zašto?
@dokazi - Slučaj uopšte nije neverovatan i nije prvi put da je član posade namerno oborio letelicu kojom je upravljao ili je to pokušao da uradi. A ljubitelji "zavera" nikad neće biti zadovoljni objašnjenjima,koliko god da se verzija događaja pojavilo. Biće najbolje za nesreću okriviti USA,CIA,NSA,EU i NATO...ionako su vam krivi za sve !
@dokazi - Koliko je vozača autobusa tako izvršilo samoubistvo, a njih je daleko više nego pilota? Ili koliko vozača lokomotiva, ili vozača taksija, automobila ? Ni um ni statistika se ne uklapaju u ovaj "verovatni" scenario.
Komentari (13)