Lifestyle

PREDLAŽEMO: Evo nekih parfema za vaše dame povodom njihovog praznika

Objavljeno: 07.03.2015 | 16:52Izvor: medio.rs

Kazu da "sa Chanel-om ne mozete pogrijesiti" te evo nekih predloga za vase dame i njihov praznik...

Chanel No 5  je simbol ukusa i trenutno najprodavaniji parfem u svetu. Sama  Coco Chanel  je zamolila dizajnera parfema Ernesta Beaux da napravi "parfem koji miriše kao žena". Parfem su proslavile mnoge zvezde, jednom od najvećih je bila Meryline Monro. Sujevjerna Chanel je predstavila svetu svoj novi miris 5. maja, petog meseca u godini, od pet izabranih komponenti sa nazivom No 5, 1921. godine.. U visokim notama su aldehidi, bergamot, limun, neroli, ylang-ylang; u srcu kompozicije je jasmin, ruža, đurđevak, iris; u bazi je vetiver, sandalovina, vanilija, amber, pačuli. Trenutno lice mirisa je Nicole Kidman.
 
Coco  je bio prvi miris koji je napravio dom  Chanel  posle njene smrti. Dizajner mirisa,  Jacques Polge , je pokušao da ostvari u parfemu njen  stil  i njenu sliku, ambijent njenog apartmana u ulici Cambon u baroknom stilu.  Coco  - tako su zvali Gabrielu  Chanel  bliski prijatelji i rodbina, to je podsjećaj na njenu mladost, kada je pokušavala da ostvari karijeru pevačice i glumice, koju je prekinula zbog  haute couture .U visokim notama je lijep buke od voćnih nota, koje uključuju breskvu i tangerinu, među kojima se osjeti začinska oštrina korijandera. U srcu kompozicije je tanko barokno cvijeće kao ruža i jasmin, u pratnji slatkog cvijeta naranže, mimoze i slatko-začinske nijanse karanfilića. Bazne  note  toplo i meko završavaju kompoziciju sa vanilijom, amberom i sandalovinom. Miris je napravljen 1984.
Poslije Coco,  Coco Mademoiselle  je sjećanje na markantnu i kontradiktornu ličnost Gabriele  Chanel . Miris je svjetliji u odnosu na Coco kao i njegova kutija. Miris se otvara blistavom naranžom i bergamotom. U srcu je bugarska ruža, jasmin,  ylang -ylang i mimoza. U bazi su pačuli, vetiver,  Tonka , opopanaks, vanilija i beli mošus. Parfem je napravio  Jacques Polge  2001.
 
Sledeca  Chanel  parfemska kreacijakoja na tržište izlazi u avgustu 2012. godine a  slijedi liniju Coco (koja uključuje parfeme Coco iz 1984. i Coco Mademoiselle iz 2001. godine) inosi intrigantno i privlačno ime  Coco Noir . Miris je kreacija parfimera  Jacques Polge -a. Parfem je inspirisan prošlošću, putovanjima, Barokom, Venecijom noću... Sa sobom donosi dašak davnih vremena i veo misterije, obavijene luksuzom specifičnim za ovu kuću. Ovo je miris istinske elegancije i sofisticiranosti, mračan, dubok i avanturistički. Orijentalna kompozicija otvara se citrusnim voćem u koje spada grejpfrut i bergamot . Srce odiše intenzivnim mirisom cvjetova jasmina, esencije ruže, narcisa i crvenog geraniuma, zajedno sa chypre karakterom indonežanskog pačulija. U bazi se nalaze tople i bogate  note  brazilske tonke, Bourbon vanilije, sandalovine, tamjana i bijelog mošusa. Coco Noir  je kreirao  Jacques Polge  i  Christopher Sheldrake .
 
Allure  ima bogatu i složenu kompoziciju, što je odlika svih  Chanel ovih mirisa, sveži i citrusni u početku, otvara se raskošnim cvetnim srcem i drvenim, vanilnim nijansama, ostavlja veoma dug i promjenljiv trag. Najbolje ga je opisati po različitim akordima čto posjeduje:
 
Sveži: limun,  bergamot, voćni:  mandarina  i breskva;
cvjetni klasični: majska ruža, jasmin, lokvanj, božur, magnolija i cvijet naranže;
drveni: sandalovina i  vetiver;
orijentalni: vanilija Dizajner mirisa je  Jacques Polge.
Napravljen je 1996.
 
Chance  je "sreća" u prevodu sa francuskog. Chanel  i  Chance  zvuče toliko slično kao da su stvorene jedno za drugo.  Chance  je jedini  chanel ov miris koji ima kruglu bočicu za razliku od klasične kocke  Chanel  #5, ali nije slučajno jer je to "kolo sreće". Talas ekstremalne svežine se sreće sa cvetnom notom i nastavlja uz senzualno začinsku melodiju. " Chance  je tornado... Vrata koja su otvorena radi pustolovine i nepoznatog, kao usta spremna za poljubac. "U visokim notama je ružičasti biber, limun, ananas. U srcu je zumbul, jasmin i  iris . U bazi je amber, pačuli,  vetiver  i beli mošus. Parfem je napravio  Jacques Polge 2003.
 
Chance Eau Tendre  najavljen je kao cvetno-voćna interpretacija Chance EDP izdanja. Lice reklamne kampanje je Sigrid Agren, a fotograf Jean-Paul Goude. Bočica je ista kao predhodnice, a karakteriše je ružičasta tečnost.. U visokim notama su dunja i grejp, u srcu su zumbul i jasmin, dok u osnovi ostaju amber, kedar, beli mošus i  iris. Parfem je kreirao  Jacques Polge .
Sveži  Chance, predstavljen je 2007. godine u chypre-cvetnoj kompoziciji. Dizajnirao ga je  Jacques Polge i sa visokim notama stižu nam blistavi sveži citrusi i dodir kedra. Srce je obavijeno notama vodenog zumbula (water hyacinth), slatkog i čistog jasmina i ružičastog bibera. Baza nosi note pačulija, ćilibara, vetivera, tikovine i senzualnog belog mošusa. Bočica je iste forme kao Chance, samo je nežne zelene boje.
 
Za naše drage dame pripremili smo za 8. mart akciju koja traje do kraja meseca.

Vaša online parfimerija
www.onlineparfimerija.com 

Pratite najnovije vesti putem naše Facebook stranice, Twitter-a ili preko Android aplikcije na vašim telefonima.

  Facebook Komentari
Pratite nas na facebook-u