PROBAJTE ODEĆU, ALI VIRTUELNO: Toshiba predstavlja nove ekrane i softvere (FOTO)

Kompanija će prvi put u Evropi prikazati rešenje za virtuelno probanje odeće, a ono će omogućiti kupcima da virtuelno isprobaju kako im stoji odeća i odevni detalji, bilo da je radnja otvorena ili ne

  • 0

Kompanija Toshiba Europe predstaviće proširen asortiman ekrana i inovativnih rešenja za profesionalnu primenu na najvećem evropskom sajmu integrisane professionalne AV opreme i elektronskih sistema – Integrated Systems Europe (ISE) 2015.

Od ulaska na evropsko tržište u ovom segmentu, debitovanjem upravo na prošlogodišnjem sajmu ISE 2014, Toshiba je ispunila ambiciozne prodajne ciljeve, proširila poslovanje na mnoge države i značajno pojačala prodajni tim.

Kompanija će ove godine na još većem sajamskom prostoru predstaviti svoj proširen asortiman i ponudu kompletnih rešenja – ekrana i softvera – za raznovrsne potrebe širokog opsega poslovnih korisnika. Toshiba Europe će nastupiti u Hali 4, 4-S60 sajma Integrated Systems Europe 2015 koji se održava u Amsterdamu, RAI od 10-12. februara.

 

Proširen asortiman profesionalnih ekranskih rešenja

Uz spektar već dostupnih i najavu novih rešenja za ovu godinu, dijapazon Toshibine ponude pokriće najrazličitije potrebe malih, srednjih i velikih preduzeća, uz mogućnosti kombinovanog korišćenja kao samostalnih ekranskih rešenja ili u sklopu većih instalacija.

Foto: Promo Foto: Promo

Kao odgovor na povećanu tražnju za modelima koji su projektovani da rade 16 sati dnevno, 7 dana u nedelji, Toshiba je krajem 2014. u Evropi predstavila svoje prve modele sa odnosom stranica 16/7 – seriju TD-E. Pored nje, kompanija će sajam ISE 2015 iskoristiti za najavu nekoliko noviteta u ponudi: novu generaciju video-zidova (video wall) i profesionalnih ekrana za emitovanje promotivnih i reklamnih sadržaja, namenjenih kompanijama svih veličina.

Biće predstavljen i prateći softver za jednostavno podešavanje i upravljanje ekranima, koji će na tržištu biti dostupan kasnije ove godine. Novi softver u kombinaciji sa kompatibilnim ekranima omogućuje upravljanje sadržajem i kreiranje rasporeda emitovanja, kao zaokruženo rešenje za mala i srednja preduzeća.

Rast poslovanja širom Evrope

Toshiba je u 2014. godini svoju ponudu profesionalnih ekrana inicijalno lansirala u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Nemačkoj, sa namerom da poslovanje u tom segmentu proširi na ostale zemlje. Nakon uspešne prve godine, kompanija je sada u tom tržišnom domenu prisutna u većini evropskih zemalja.

Sa širenjem prisustva formirani su i namenski timovi za rukovođenje i dalje povećanje rasta na tržištu profesionalnih ekrana. Uz Nemačku i Veliku Britaniju, oformljeni su rukovodeći timovi za Skandinaviju, Italiju, Poljsku, Beneluks i Španiju. U ostalim evropskim zemljama Toshiba je obezbedila strateške partnere za dalje širenje i rast poslovanja u ovoj oblasti.

Sa ciljem da širom Evrope uveća prisustvo na tržištu Toshiba je zaposlila profesionalce sa iskustvom u domenu ekrana za profesionalnu primenu. U poslednjih dvanaest meseci prodajni tim kompanije u Evropi je utrostručen i nastavlja da se uvećava.

Foto: Promo/Toshiba Foto: Promo/Toshiba

Ovogodišnji plan za sva tržišta

Na sajmu ISE 2015 Toshiba će predstaviti i širi izbor rešenja u odnosu na prošlu godinu. S obzirom na pozitivan razvoj poslovanja, Toshiba će na sajmu ove godine imati veći izložbeni prostor sa postojećim i novim rešenjima.

Video-zid sastavljen od 16 Full HD ekrana postojećih Toshiba modela prikazivaće 8k sadržaj – u centralnom delu sajamskog prostora. Pored toga, biće prikazani i novi modeli videozidova sa ultratankim okvirom i mogućnošću izvornog prikazivanja video sadržaja 4K rezolucije, kao i novi modeli profesionalnih ekrana u prostoru sa mnoštvom različitih modela u portretskoj i položenoj orijentaciji.

Toshiba će svoj asortiman profesionalnih ekrana predstaviti u različitim scenarijima primene u raznim delatnostima. Za sektor maloprodaje – posebno u domenu modnih odevnih brendova – Toshiba će prvi put u Evropi prikazati rešenje za virtuelno probanje odeće (Virtual Fitting Solution). Ovo rešenje omogućuje kupcima da virtuelno isprobaju kako im stoji odeća i odevni detalji, bilo da je radnja otvorena ili ne.

Biće takođe prikazan i kafe-stočić sa tehnologijom prepoznavanja dodira, otporan na polivanje tečnošću – idealno rešenje za informisanje i zabavljanje gostiju i klijenata u prijemnim odeljenjima i čekaonicama. Između ostalih, biće prikazana i rešenja za laku signalizaciju i različite scenarije gostoprimstva u hotelskoj industriji i ugostiteljstvu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA