Kompanija Xiaomi je nedavno proširila svoj domet na susedne zemlje u jugoistocnoj Aziji , kao što su Indija i Singapur, ali dokaz njihovog porasta predstavlja neverovatna potražnja za smartfonovima u Kini.
Izveštaj iz Strategy Analytics-a se slaze sa zaključkom IDC-a, dok naglasavaju da Samsung trenutno ima najveći gubitak marketinškog tržišta.
Obe informacione kompanije izjavljuju da Samsung zauzima 10 % ukupnog tržišta, što znači da od vodeće trećine globalnog tržišta smartfonova od pre godinu dana, je spao na četvrtinu do danas. Samsung je odmah osetio uticaj ovog usporavanja njegovog tržišta, i izjavio je kako je u ovom tromesečju imao mnogo manji prihod posle dugo vremena.
Apple je stabilan kao i uvek, sa rastućim isporukama svog iPhone uređaja pored izlaska svoje nove 6 serije , dok se LG, Lenovo i Huawei takmiče među većim kompanijama za četvrto i peto mesto na tržištu.
Što se tiče Xiaomi kompanije, ona ostaje pri svom low-cost pristupu i nastaviće svoje međunarodno širenje, iako je njihov VP Hugo Bara izjavio Wall Street Journal-u da se SAD ne uklapa u njihov plan proširenja kompanije na tržištu.
Izvor:
www.benchmark.rs
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 26
Pogledaj komentare