Magistrala kod Čačka i Milanovca za četiri godine odnela 54 života

V. Ilić

05. 07. 2014. u 17:50

Najkritičnije je na deonici između Ugrinovaca i Preljine, gde je nastradalo 25 putnika, dok je na desetine njih povređeno

NA deonicama Ibarske magistrale, koje se nalaze na teritoriji koju pokriva Policijska urava u Čačku, za četiri i po godine u saobraćajnim nesrećama poginule su 54 osobe! Najkritičnije je na deonici između Ugrinovaca i Preljine, gde je nastradalo 25 putnika, dok je na desetine njih povređeno.

Zvanični podaci Policijske urave u gradu na Moravi kazuju da, i pored ovih katastrofalnih brojki, na ovoj deonici Ibarske zvanično ne postoje mesta koja se mogu označiti kao klasične "crne tačke". Svakako, međutim, dodaju u čačanskoj saobraćajnoj policiji, imajući u vidu saobraćajne nezgode koje su se dogodile u proteklom periodu, najopasnije deonice su od Rudnika do Zagrađa i od Međuvršja do Ovčar Banje (prolaz kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru).

- Na potezu od Preljine do Ovčar Banje (pravac prema Užicu), od 2009. do 2013, u saobraćajnim nesrećama poginulo je 17 osoba, dok su za prvih šest meseci ove godine u udesima poginule dve osobe - navode u ovdašnjoj policiji.

Rizična je i deonica Ibarske magistrale, koju nazivaju i drumom smrti, između Preljine i Katrge, na pravcu prema Kraljevu, gde je od početka godine do kraja juna poginulo troje ljudi, uključujući i nedavno stradale supružnike - Draška Jokića (33) i Aleksandru Radivojević Jokić (24), koji su se motorom pri velikoj brzini, prilikom preticanja, direktno sudarili sa automobilom BMV koji im je išao u susret.


NEPRILAGOĐENA BRZINA

NAJČEŠĆI uzrok saobraćajnih nezgoda sa najtežim posledicama na ovim putnim pravcima je neprilagođena brzina.

- Imajući u vidu da se radi o otvorenim putnim pravcima, brzine kretanja vozila su veće pa su tako i teže posledice saobraćajnih nezgoda - rekli su nam u saobraćajnoj policiji.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (11)

kamiondžija

05.07.2014. 19:12

Nije te živote odnela magitrala,več bahato i divlje upravljanje motornim vozilima..Znači,ljudski faktor!

Zoran1

06.07.2014. 01:13

@kamiondžija - @Srbin,Da znas u da jeste, pod titom najveci broj kafana koji je ikada postojao u Srbiji je stvoren i alkoholizma zaveden kao neka vrlina. Ali eto i ovi sto su dosli iza njega situaciju nisu popravili. Naravno ovi su decica bivsih Titovih funkcionera znaci opet je kriv. :)

Miro I.

06.07.2014. 20:23

@kamiondžija - @ Zoran 1, u Titovo vreme smo imali kafane, a u ovo novo vreme imamo kafici I kockarnice koji rade od 10 uvece pa do ujutru. Omladina je nastavila nesvesnim ponasanjem, alkoholom I drogom da dominira I ludi po putevima. Povecati kazne I ostetu placanja nastradalim od udesa BI verovatno uticalo da se saobracajke smanje.

Zoran1

05.07.2014. 22:14

Potrebo je vise policije na tom putu sa zadatkom da pisu odredjen broj kazni minumalno a kazne trebaju biti puno uvecane. Jedino tako ce maloumnici da uspore i manje ce se ginuti. Svaki policajac na tom delu puta treba da pise dovoljno kazni da plati svoju satnicu i za jos 3 policajca najmanje.

bambi

05.07.2014. 22:57

Ja bi dao policajcima neki procenat od odredjenog proja prekrsaja na platu.sto je veci prekrsaj vise para pa da vidis kako se pisu kazne sto vozacima sto pesacima!stamparija ne bi mogla da postigne da nastampa blokcice!

Tarzan

06.07.2014. 05:01

@ - Ako sagledate i analizirate ko su bili i ko je sad prvi čovek saobraćajne policije, onda je ta brojka još i podnošljiva! Ako ova Država nema školovanih ljudi i kadar za bolju bezbednost u saobraćaju onda treba svi da izginemo u tom saobraćaju na toj magistrali! A nadležni sve to znaju, gledaju i ćute!

JOKO

06.07.2014. 06:09

Mrkonjic, Velja Ilic I ministry saobracaja u zatvor.....Ima najmanje 54 razloga zbog cega .....Preventiva je vaznija od svih koridora....dzaba Srbiji koridori....kad ginu u saobracaju...k'o muve....

Vozac

06.07.2014. 06:25

Na znaku za ogranicenje brzine je dozvoljeno 60 km/cas Ako se na toj brzini toliko gine, jednostavno treba je ograniciti na 30 Km/cas na svakoj ugrozenoj deonici a naj bolje bi bilo na celoj deonici "Ibarske Magistrale" a ko prekrsi, odmah na licu mesta oduzimanje vozila i vozacke dozvole. Videcete smanjice se udesi.

442_do_zagreba

06.07.2014. 09:37

Dok drugi prave moderne puteve zbog bržeg protoka vozila, kod nas je svađa da li da se smanji brzina ili povećaju kazne vozačima. I svaki dan se neko zavije u crno

BG

06.07.2014. 12:47

Pa da Srbija se sve vise vraca u kameno doba, najpre nam vozovi idu kao peske sad cemo i autom 30 na sat....alo bre ljudi, pa i na nasem autoputu smo ograniceni kao niko u Evropi, uz to stoje znakovi ko zna kolko dugo od nekih radova kojih odavno vise nema, kao nigde vidjamo policiju koja lezi u kolima i snima pa i zaustavlja na autoputu...a na ovim magistralama i ne moze se puno brze voziti kad je ogromna guzva, ovde je najvise u pitanju nepaznja, mobilni, alkohol, nedisciplina vozaca....!