U više od 200 trgovačkih i uslužnih objekata najavljeni su popusti za kupovinu od 10 do 70 odsto. Manifestacija nema samo modni karakter, već spaja komercijalni i umetnički sadržaj, što garantuje kvalitetan provod i dobru zabavu, navode organizatori.
Ideja je preuzeta iz svetskih metropola i velikih gradova, a cilj je da svi koji učestvuju u njenoj realizaciji imaju korist: oni koji prodaju da zarade, a oni koji kupuju da uštede.
Pored povoljne kupovine, posetioce očekuju umetnički i sportski sadržaji. Angažovani su modni kreatori, frizeri, kozmetičari, sportski i plesni klubovi, polaznici baletske škole, muzičke grupe, tamburaški orkestar, folklorni ansambl, animatori...
Duž pešačke zone i Karađorđeve ulice biće organizovani perfomansi, modne revije, izložbe, promocije slika, automobila, motora, turističkih organizacija i obrazovnih centara, dečje radionice, revije unikatnog nakita, bazar umetničkih i starih zanata
Autora najbolje amaterske fotografije, nastale tokom dogadjaja, očekuje nagrada, a biće izabran najlepši izlog prodavnice i najkupoholičarka.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 13
Pogledaj komentare