"Na B92 zbog ugleda i nezavisnosti"

Beba Dragić, nova direktorka korporativnih komunikacija RDP B92, kaže za "Blic" da su je privukli ugled, nezavisnost i profesionalnost nove kuće.

Izvor: B92

Petak, 07.02.2014.

09:08

Default images

Ove nedelje ste stupili na novu dužnost. Šta je ono što vam se dopada na B92, a šta biste voleli da promenite?

- Radio difuzno preduzeće B92 svakako je izuzetno snažan medijski brend koji već godinama održava nivo kvaliteta nepristrasnog informativnog novinarstva i relevantnog televizijskog sadržaja. Ugled, nezavisnost, profesionalizam samo su neke od referenci zbog kojih sam poželela da postanem deo tako uticajnog medija kao što je B92 i volela bih da doprinesem daljem građenju pozitivnog imidža televizijske i radio stanice, njegovog menadžmenta, afirmaciji B92 lica i promociji kvalitetnog programa, kao i otvorenosti u komunikaciji i saradnji sa kolegama iz ostalih medija.

Šta vam se od programa dopada, a sa kojim projektima biste voleli da obogatite televizijski program?

- Dopada mi se standard održanja kvaliteta informativog programa, dugovečnost I prepoznatljivost “Utiska nedelje”, hrabrost i doslednost “Insajdera”, provokativnost infotejment emisije “Bulevar B92” … Ono što bih lično volela da vidim je više zabavnog sadržaja, emisija o kulturi, dečji program kao u doba Branka Kockice uz kojeg su odrastale brojne generacije I svakako lifestyle emisije sa know-how receptima za srećniji, lepši, sadržajniji I kvalitetniji život.

Da li razmišljate da ponovo stanete ispred kamera i radite neku autorsku emisiju?

- U mom profesionalnom razvoju, mnoge su se okolnosti pojavljivale potpuno neplanski I nepredviđeno, pa iako sam iz perspektive novinara I glavnog I odgovornog urednika nedeljnika mislila kako se nikada neću baviti odnosima sa javnošću, a potom me je život demantovao, tako neću reći kako više nikad ne bih radila autorsku emisiju, jer sve je moguće. U print industriji provela sam osam godina I zato se sada oslanjam na mišljenje I odluke iskusnih menadžera u televizijskom novinarstvu koji sjajno rade svoj posao kao što je direktorka B92 Ivana MIković, a koja je smatrala da bih upravo na poziciji direktora korporativnih komunikacija mogla da pružim nešto novo I drugačije.

U prolećnoj programskoj šemi gledaoci će biti u prlici da vide četiri nova prokekta. O čemu se radi?

- Osim standardno korektnog I pravovremenog izveštavanja o društvenim I političkim dešavanjima uoči izbora, na veliko zadovoljstvo mnogih, već od 17. februara poznati glumačko-televizijski voditeljski par čija imena će uskoro biti predstavljena, svakoga dana družiće se sa gledaocima u “Bulevaru u pet do pet”, potom čuveni dizajner Slavimir Stojanović, scenarista Slavoljub Stanković I frontmen grupe “Disciplina kičme” Dušan Kojić Koja, predstaviće upečatljive animirane minijature pod nazivom “Knjiga utisaka”. Od 24. februara u ulozi domaćina TV igre “Zlatni krug” gledaoce B92 zabavljaće legendarni glumac I njegova atraktivna koleginica, a istog datuma očekuje se premijera spektakularnog I najgledanijeg svetskog licencnog kulinarskog rijaliti šou programa “Moja kuhinja, moja pravila” u produkciji kuće “Emotiona”. Osim toga I radio B92 predstaviće novu programsku šemu I nova lica koja će biti pravo prolećno osveženje jedne od najslušanijih radio stanica u regionu.

Šta trenutno najviše nedostaje vašoj TV kući?

- Svakako da nedostaje više programa u sopstvenoj proizvodnji: zabavnog I lifestyle sadržaja… na čemu će se prilježno raditi kako u prolećnoj, tako I u okviru jesenje šeme. Novi menadžment B92 uveliko priprema strategiju “lova” na neafirmisane ali ambiciozne I vredne devojke I mladiće koji će dobiti zasluženu šansu da uče posao i izgrade se kao novinari, voditelji i producenti. Još jedan od ciljeva nam je da B92 bude I pravi rasadnik talenata. A nova I poznata lica uskoro će biti predstavljena.

Koliko ćete biti u prilici da se baš vi pitate oko nekih promena na B92?

- Baš kao I u sportu, krajnje odluke donosi trener, u ovom slučaju, generalni menadžer, a doprinos tima iliti članova menadžmenta upravo je u razmeni ideja, sukobljavanju mišljenja, kreativnim nadmudrivanjima, kao I pružanju podrške u planiranju, odlukama, realizaciji I kontroli kvaliteta rada. Svačije mišljenje se uvažava, ali krajnju odluku donosi ipak direktor.

Imali ste dosta ponuda . Zbog čega je izbor pao baš na B92?

- U svojoj 15 godina dugoj karijeri u štampanim i eletronskim medijima, radila sam kao radijski i televizijski novinar, autor, spiker i voditelj, kao novinar mesečnika, urednik nedeljnika… a poslednji moj angažman na televiziji bio je u emisiji “Svet u boji” na TV BK koju sam 2005. godine potpisivala kao autor i voditelj. Na poziciji glavne i odgovorne urednice licencnog lifestyle celebrity magazina “Story” provela sam 8 godina I odluka o odlasku bila je izuzetno teška budući da sam emotivno bila vezana I za magazin I za tim sa kojima sam godinama delila dobro iIi zlo.

Novi medij, nov opis posla, novo okruženje… ukratko novi izazov iznedrio je novi entuzijazam, pozitivnu tremu usled visokih očekivanja okruženja a samim tim I veliku odgovornost. Osim izuzetnog ugleda B92, da donesem konačnu odluku presudilo je profesionalno poštovanje I vera u viziju RDP B92 njegovog aktuelnog menadžmenta.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

13 Komentari

Možda vas zanima

Podeli: