Vučić: Niko ne sme da ucenjuje državu, a posebno ne FAP

Novosti online

30. 10. 2013. u 16:39

Ne pristajem na ucene, ako treba promenićemo rukovodstvo FAP-a. Niko ne sme da ucenjuje državu, a posebno ne FAP, koga država izdržava

Prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić izjavio je za B92 da niko ne sme da ucenjuje državu, a posebno ne FAP, koga država izdržava.
"Ne pristajem na ucene, ako treba promenićemo rukovodstvo FAP-a ", rekao je Vučić.

Vučić kaže da su građani Srbije FAP-u samo ove godine dali 130 miliona dinara, te da ta fabrika ne može da traži rešenje od države koja to rešenje ne može da im nađe.

Prvi potpredsednik Vlade dodaje da ne odobrava blokadu pruge Beograd-Bar jer se time Srbiji nanosi veliki gubitak. Ipak, iako ne pristaje na ucene, Vučić ističe da "niko neće sklanjati decu sa pruge".

Vučić je naveo i da je u priči oko FAP-a umešano i "mnogo političkih mešetara od Novog Pazara do Beograda", te da će zameniti rukovodstvo te firme, koja je u restrukturiranju i onda nastaviti da radi na njenom oporavku.

Podsetio je da je i on sam razgovarao sa predstavnicima stranih kompanija poput "Mercedesa" o ulaganjima u ovu firmu, ali da se ni to nije svidelo nekima u FAP-u.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (136)

1985

30.10.2013. 16:56

Kada god je neka muka ajmo da štrajkujemo jer je to najlakše.Gde god da se okrenem neko štrajkuje za nešto.Da li stvarno svi ti ljudi misle da ako štrajkuju da će time nešto da postignu ustvari postignuće samo još veće gubitke.

Jevgenija

30.10.2013. 16:59

"Prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić izjavio je za B92 da niko ne sme da ucenjuje državu, a posebno ne FAP, koga država izdržava." Pa i ne moze. Vise nije pitanje da li drzava hoce da izdrzava FAP ili nece vec da ne moze. Nema para vise. A oni koji podrzavaju strajkace neka ih preuzmu na izdravanje, i neka im daju plate a da ovi ne rade.

RenataZ

30.10.2013. 17:06

Lose rukovodstvo ne ume da iskoristi na pravi nacin pruzenu pomoc, tako da ne treba ni da se dozvoljava da se necija dobra volja da pomogne iskoriscava.

Mira

30.10.2013. 17:07

Pa, da, država će da daje novac koji nema, radnici neće raditi svoj posao, strani investitori im ne trebaji... Pa šta vi hoćete?? Pustite Vučića da radi svoj posao i sledite njegova uputstva, ako mislite da firma oživi!

Zemo

30.10.2013. 17:09

Pa najlakse im je da samo strajkuju i traze da im drugi resavaju probleme. Za sta li im samo sluze ti direktori i ostali visoki rukovodioci, izgleda da su se mnogo navadili da samo pune dzepove, a da niko nezna kako se vodi posao i da nisu ni pokusali da pomognu oporavku firme.

jug Srbije

30.10.2013. 17:13

Ko je "FAP" da im drzava stalno daje pare, a oni umesto da pokrecu proizvodnju trose pare ko zna zasto. Zasto se sve trazi od Vucica? Ovo je opet montirani proces, jer kad god Srbija ima probleme, a sada su to izbori na KiM, neko pravi probleme i pritiska Vucica. Tako je bilo kada smo rekli NE briselu, jesic je pokrenuo alfatoksin. Ako misle radnici FAP-a treba da im pomogne drzava tako sto ce blokirati saobracaj pitam se da li treba da to urade sve firme koje su unistene od 5. oktobra.

alen

30.10.2013. 17:13

pa vucicu ti posalji policiju na gladni narod narod hoce svoja prava ovo je tek pocetak strajkova ocekuj ih jos vucicu!!!!

ana

30.10.2013. 17:14

ja se dobro sećam izjava radnika po fabrikama da nikada ne mogu biti toliko malo plaćeni koliko malo mogu raditi. To vreme nam je uništilo industriju. Danas su došla nova vremena. Moramo raditi mnogo više nego što smo plaćeni da bi sačuvali ono malo što je još ostalo. Nažalost ovi radnici nisu problem shvatili ozbiljno. Očekuju novac bez rada a to nije za pohvalu.

tejk it izi

30.10.2013. 17:14

Apsolutno tacno! Jednom popusteno zauvek ispusteno! Niko ne sme sebi da dozvoljava tako nesto jer se onda daje sloboda i drugima! A resenje ce se naci kao i uvek!

Aleksandar

30.10.2013. 17:22

Ako nisu sposobni da stvore profit treba da stave katanac na kapiju. Kako to misle da bez zarade dobijaju platu. Misle da su jos u socijalizmu.

jug Srbije

30.10.2013. 17:22

U prethodnom periodu rukovodstvo FAP-a je, nesvesno ili svesno, potpuno uništilo i srozalo FAP i dovelo ga do ponora. Uništili su ga po svim segmentima; zakonodavno, organizaciono, kadrovski,proizvodno,materijalno, . Proizvodnja je smanjena na minimum, dugovi uvećani a unutrašnje materijalno stanje se nerealno prikazuje. Ogromne su pljačke i pronevere, nezakonite radnje, a pojedinci su naosnovu toga stekli veliku materijalnu i ekonomsku korist. Ovo je izjava sindikat.

petko111

30.10.2013. 17:22

@ - Sad kad si ti vlast nesme niko da ucenjuje državu a kad si bio opozicija onda sme svi ste vi isti a radnici su uvek krivi

Panonski

30.10.2013. 17:24

Naravno da se nekima nije svidelo sto je Vucic pokusavao da dovede mercedes u FAP. Onda bi za te pare morali i da rade..

Penez

30.10.2013. 17:26

Treba sto pre smiriti situaciju, razumem i ovog Vucica, ali razumem i radnike FAP-a, treba naci kompromis, jer drzava mnogo para gubi sto se strajkuje na pruzi, mislim da je kljuc svega u rukovodstvu.

ljubica

30.10.2013. 17:27

Aman, manite se ljudi blokada pruge. Dajte ministarstvu tacne i kompletne licne karte i prestanite da nanosite stete drugima. Neko mora i da radi. Odakle mislite da su vam i do danas isplacivali subvencije?

Andrija

30.10.2013. 17:28

Nikako nije vreme za bilo kakve ucene, toga moraju svi biti svesni, jer drzava ne zna gde ce pre da ulozi novac, svugde je tesko, mada poznajem situaciju u Priboju i sto pre treba naci resenje.

ANTIKORUPCIJA

30.10.2013. 17:29

Rukovodioci za koje postoji sumnja da odgovaraju , a ako se dokaze krivica da vrate ukradeno tj.nadoknade stetu .. podrska svim radnicima koji rade a ne primaju platu ali neka razmisle koliku stetu nanose zeleznicam Srbije (gde izmedju ostalih radi i moj otac) od kojih ljudi zive.Uostalom , kako da im se da finansijska pomoc ako oni nanose direktnu stetu budzetu svojim postupcima?

sljiva

30.10.2013. 17:31

U ovoj drzavi u zadnje vreme svaki se problem resi, tako da ne postoji bojaznost da nece i ovaj problem da se resi. Vise nema zasticenih, i svako ko je odgovoran za nezakonito vrsenje posla odgovarace.

jovan

30.10.2013. 17:44

Nemate pravo, da radnicki protest nazivate ucenom. To je govor arogancije i represije. Vama niko iz naroda nije dao taj mandat, jer ste do nogu porazeni na itborima. Mandat ste dobili od vaseg sefa SNS-a. Tako da vam iskreno preporucujem da se ne igrate ugrozenom golom egzistencijom srpske radnicke klase!

Dragan

30.10.2013. 17:45

Treba jednom ljudi da shvate da je protest jedna stvar, a paralisanje i zatvaranje saobraćaja drugo. Ne može se na ovaj način protestvovati, to nigde nema.

Misko

30.10.2013. 17:46

Zbog ovakvog stanja u FAP-u i jos mnogo drugih firmi objasnjenje treba traziti od prethodne vlade, a naci najbolje resenje za probleme tih fabrika sa sadasnjom vladom.

Dusko

30.10.2013. 17:47

Zao mi je ovog naroda, ali nek se zapitaju ko je kriv sto je proizodnja od 400 kamiona i velikom kolicinom rezervih delova godisnje spala na desetinu od toga, za nekoliko godina! Pa iste te placene sindikalne vodje su tu vec deset godina i nesto ne vidim da oni gladuju!

Mileta

30.10.2013. 17:48

Da li ti radnici koji sada protestuju zaslužuju plate trenutno. Plata se daje ljudima za rad, a ne za nerad. Kada ćemo jednom shvatiti i uvesti pravilo da plata treba da se zaradi, a ne da se po difoltu dobija radili ili ne.

goca

30.10.2013. 17:48

Sa reformama treba krenutu od samog vrha. Mislim da je to slučaj i u Priboju tj u sindikatu. gde su na ključna mesta i dalje ljudi iz predhodne vlasti. Sukob interesa i podrivanje vlasti u priboju a i u celoj Srbiji su isplivale. Mislim da je vreme da se sedne za sto i reše problemi. Srbija je dosta izdvajala za taj priboj a po svemu sudeći radnici nisu imali nikakvu korist od toga.

Vlastimir

30.10.2013. 17:58

Radnici su najmanje krivi za ono sto ih je snaslo i možemo da ih razumemo, međutim treba razumeti i državu, mnogo problema je snašlo ovu vlast, mnogo loših privatizacija i nebrige za državna preduzeća, dali je to moguće rešiti za godinu dana... pitanje je gde su do sada bili sindikati, verovatno do ovoga nebi ni došlo da su sindikati u zadnjih deset godina štitili prava radnika a ne demokratsku stranku.

MarkoM

30.10.2013. 18:04

Ako se ovakom vidu protesta ne stane na put, uskoro ćemo imati situacije da su celi gradovi paralisani samo zbog toga što je neko odlučio da to sme da uradi.

Hemera

30.10.2013. 18:15

Radnici fabrike FAP treba da budu malo pozitivniji i da ne dozvole da ih sindikati iz DS-a unose nemire među radnicima. Mercedes je zainteresovana za ulaganje i modernizaciju pogona FAP-a, a da se to pojedinscima iz DS-a nije svidelo. DS ne voli nikakva ulaganja u Srbiju jer su rešili da dokrajče potpuno našu državu pa i štrajkovima nanoseći velike novčane gubitke. Ovo ne rade radnici FAP već sindikati čiji su nalogodavci tajkuni.

Rade

30.10.2013. 18:29

FAP-ovci su preterali. Godinama ih vucemo svi mi na grbaci. Neka drzava jednom resi pitanje FAP-a i svih ostalih gubitasa.

Nebojša

30.10.2013. 18:33

Ko je hteo da dovede Mercedes u Fap?I navodno to nisu dali radnici iz Priboja.Da li stvarno iko veruje u ovako nešto.Kako može da ucenjuje čovek koji nema zdravstveno osiguranje,treba da plati drva jer je zima na pragu šta vam je bre ljudi.Ceo Priboj se solidariše sa radnicima FAP-a,to su vredni ljudi koji hoće dostojanstven život .Isto važi i za radnike Želvoza i Autosaobraćaja.

Brat djura

30.10.2013. 18:33

Ne da ne sme nego i ne moze.Svakom kako se prohte on paradira.Ja se stvarno slazem sa ljudima koji strajkuju ,imaju paravo,ali ne mogu da ucenjuju.

Jelena

30.10.2013. 18:33

Zao mi je tih ljudi, ali iskreno mislim da nemaju razlog i da je strajk neopravdan.FAP je u problem jer nije odoleo konkurenciji, usput ostvaruje gubitke.

Suzana Suza

30.10.2013. 18:35

Ovi radnici FAP-a bi trebali malo da se zapitaju zbog cega oni strajkuju ako znamo da su im sindikalci iz DS-a i da su dobili od drzave 130 miliona za isplatu plata e sad se postavlja pitanje gde su sve te pare otisle tj u cije depove i bankovne racune.

Milan

30.10.2013. 18:35

Drzava je FAP-u dala 160 milliona u 2013 godini. Da li je to malo, i da li je opravdano strajkovati a ne raditi i biti neprofitabilan?

Kodak

30.10.2013. 18:35

Cini mi se da su radnici FAP-a izmanipulisani.Najlakse je izmanipulisati sa ljudima kada su u bezizlaznoj situaciji i naravno da ima indicija za tako nesto i podhitno se treba sprovesti istraga i uhapsiti krivce.

Milutin

30.10.2013. 18:36

Da li je moguce da ako nista radili nismo, usput da strajkujemo i ocekujemo da za to primamo plate???Pa dosta je bilo socijalizma, radio ne radio svirao je radio.

Nisi izgubio posao, pa zato tako pričaš

30.10.2013. 19:55

@Milutin - Moguće je ako ni kriv ni dužan izgubiš posao jer je neko pokrao firmu, ili su je privatizovali bud zašto pa gazda otpustio radnike. Zašto je izvršena privatizacija? Da bi nam cela privreda propala? Vlast mora da: 1) Pohapsi sve koji su krivi za nakaradnu privatizaciju; 2. Da svim ljudima koji su u tranziciji izgubili posao da najmanje 25,000 dinara mesečno da se nekako izdržavaju sa sve svojim porodicama.

Milutin

30.10.2013. 20:28

@Milutin - E, druskane moj, nemas ti pojma. Ne da sam izgubio posao, nego ga nisam ljudski ni dobio, vec se povlacim po Nacionalnoj sluzbi za zaposljavanje kao diplomirani ekonomista drzavnog Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Radim sta god da nadjem. Zato me mnogo nerviraju ovi neradnici koji sve dobijaju na tacni. Trebalo je da reaguju kada im je rukovodstvo subvencije koje su od drzave dobijali za pokretanje posla koristilo za plate. Tada se nisu bunili, a sada kada su im zavrnuli slavine, blokiraju pruge

draganadj

30.10.2013. 18:37

Pa sta ce narod drugo da radi da bi dobio sta zasluzuje osim da izadje i strajkuje.... Strasno sta se desava u ovoj zemlji! Sto uprava nije izasla da strajkuje sa njima,a.... Njima je verovatno dobro!

Ilija Cvorovic

30.10.2013. 18:38

Blokada ostaje i pored obecanja Vucica da ce doci.Mislim da ako su njih varali zadnjih godina i obecavali kule i gradove u ovom slucaju tako nije.Prosto Vucic sto obeca to i uradi a ovako samo produzavaju agoniju i sebe samih i ostalih gradjana.Odgovorni za stanje u FAP-u da odgovaraju.I nemaju pravo dryavu da ucenjuju.U tome je njihova greska.

Penelopa itacka

30.10.2013. 18:40

Znam da sindikat stiti prava radnika,ali ta prava su narusena pre mnogo godina .Gde su bili tada ? Odgovor je lak .Bili su uz vlast i grebali se za " saku dolara".

nikola

30.10.2013. 20:15

@Penelopa itacka - Tacno kako se tad nisu brinuli za te radnike mada se oni ne brinu ni sad nego pokusavaju da naprave uzbunu da naprave haos medju ranicima i to sve zarad neke licne koristi i sabotiranja onoga sto ova Vlada i sam Vucic pokusavaju da naprave od ove zemlje.

Sumika

30.10.2013. 18:43

Resice to Vucic uprkos svemu i njihovim ucenama.Ova pat pozicija nikome ne donosi dobro.I slazem se da treba da odgovorni snose konsekvence.

Pepsi

30.10.2013. 18:44

Strajkovi nikad nista dobro nisu donesli pa nece ni ovaj a vec je napomenuto da drzava ovim strajkom gubi odredjenu svotu novca. Znam da ce i ovaj problem Vucic da resi i da je ovo u stvari nesporazum

Xperia

30.10.2013. 18:47

Firma je u rekonstrukciji i treba da stane na noge, Vucic se trudi da im dovede Mercedes i da ta firma stane na noge. Nepotreban strajk po meni, tj protest

Ampula

30.10.2013. 18:50

Ovo je garantovano narucen protest kako bi se diskreditovao Vucicev rad i verujem da nije slucajno sto se on desava upravo kada on nije u zemlji

Ferveks

30.10.2013. 19:01

@Ampula - I meni je to nejasno, protest firme koju zeli da spasu i bas kada je otisao iz zemlje. U pravu si, nisu tu cista posla.

RADE

30.10.2013. 19:16

@Ampula - Poznato je ciji je stil ucenjivanje i sabotiranje...samo DS time moze da se bavi i jos jednom dokazuje kako ih gradjani,radnici ne zanimaju i kako im je licni interes bitan pre svega.

Deran

30.10.2013. 19:11

Strajk je bespotreban jer je Vucic neko sa kim se sve moze dogovoriti i rascistiti. Stanje u FAP-u je trebalo biti mnogo bolje, zasto nije, to ce se vrlo brzo videti.

miki14

30.10.2013. 19:12

Jako je glupo da radnici ucenjuju državu koja im je samo u ovoj godini dala ogroman novac kroz subvencije. Jednom se mora stati na put bacanju para u bunar! Mora se od gubitaša napraviti profitabilna firma, inače nam nema spasa. Samom blokadom pruge nanosi se velika šteta državi. Pod hitno preispitati rad nespobnog rukovodstva.

Dinapolis

30.10.2013. 19:12

Ko se to igra radničkim mukama? Koji su to ljudi u rukovodstvu, koji planirano prave destabilizaciju? Da li su opozicione stranke upletene?

Miroslav Starcevic

30.10.2013. 19:19

Radim u EPS i znam kako se clanovi sindikata poigravaju sa radnicima. Dok drzava pokusava da im pomogne nekolicina ljudi manipulise njihovom teskom situacijom i pokusava to da zloupotrebi. Iz vremena demokrata, iz mandata u mandat, sredstvo su im radnici a cilj bolji zivot, za njih naravno a ne za radnike.

kostov

30.10.2013. 19:20

Učestvovao sam u ovakvom jednom protestu, mada nismo blokirali saobraćajnice, već je protest bio u krugu fabrike, ali nakon završetka protesta najbolje su prošli predsednici sindikata, i vođe protesta. Treba proveriti brojeve tefefona vođa protesta da se vidi sa kim su oni sve razgovarali ovih dana i ko ih je nagovorio da, nakon realnog predloga Vučića, oni ne prekinu blokadu pruge.

VISBADEN

30.10.2013. 19:41

Gospoda rukovodioci manipulišu radnicima.Nisu radnici krivi za situaciju u FAP-u,već nesposobni rukovodioci.Tako su i u Zaječaru radnici JKP "Kraljevica"manipulisani pred vanredne lokalne izbore od strane URS rukovodilaca,a sada se vidi koliko je bivše URS rukovodstvo nanelo štete firmi.Dakle,van sa onima koji podrivaju napore države da se stabilizuje stanje u fabrici.

Mira

30.10.2013. 19:43

Pa, da, država će da daje novac koji nema, radnici neće raditi svoj posao, strani investitori im ne trebaji... Pa šta vi hoćete?? Pustite Vučića da radi svoj posao i sledite njegova uputstva, ako mislite da firma oživi!

Kriptodepresija

30.10.2013. 19:43

Rukovodstvo FAP-a treba pod hitno smeniti, igraju se nesrećom radnika, koju namerno izazivaju.

mikica

30.10.2013. 19:52

Samo odjednom da vidite kad vođe protesta počnu da voze nova kola, i bacaj pare po kafanama. Neko je za ovo što se nije prekinula blokada dobio pare, ali to nije onaj jadan narod koji tamo sedi na blokadi već vođe protesta.

Oni gore ne vide kako živi narod

30.10.2013. 19:58

Niko ne ucenjuje državu. Glad progovara iz ljudi. Kakav je ministar privrede ppostavljen samo gore može da bude. On nema nameru da unapređuje privredu, već da otkida veći porez od radničkih plata,

Rade

30.10.2013. 21:37

@Oni gore ne vide kako živi narod - Ti verovatno imas neke informacije koje meni nisu poznate. Koliko je meni poznato ministar privrede je predlozio da se smanje porezi na plate. Inace, mnogi, koji nisu imali privilegiju da budu subvencionisani kao radnici FAP-a, gladuju godinama, decenijama, a radnike FAP-a to nije zanimalo. Nisu se bunili dok su pare od subvencija trosili na plate. Zasto bismo svi mi placali njihovu neodgovornost?

MarkoGM

31.10.2013. 10:11

@Oni gore ne vide kako živi narod - Sve je ovo posledica "dobrog" vodjenja drzave zutih.

Ljubica B

30.10.2013. 20:01

Problemi FAP-a nisu nastali u prethodnih godinu dana. Ajde malo da se bavimo uzrocima a ne posledicama.

goca

30.10.2013. 20:20

ovo je jedna od retkih fabrika koja je preživela. Mislim da bi trebalo da bude cilj sindikata da pokrenu proizvodnju i da gledaju kako da smanje gubitke a ne da radnike pozivaju na ulce. od toga se ne zarađuje.

žonsa

30.10.2013. 20:22

Radnici su ovde najmanje krivi, a najviše ispaštaju, traba oni da odluče o tome hoće li razgovarati sa Vučićem, a ne da im drugi nameću stavove.

Brankelina

30.10.2013. 20:22

Nesposobno rukovodstvo koje je dovelo do ovoga treba obavezno smeniti,nije dovoljno što su uništili FAP već koriste jadne radnike za ucene,sramota!

Učitelj

30.10.2013. 20:24

Očita manipulacija sa radnicima FAP-a. Ne bi me iznenadilo da iza svega ovoga stoji sindikalno rukovodstvo koje je svojevremeno postavio DS.

Dragan

30.10.2013. 20:36

Mislim da radnicka prava moraju da budu na prvom mestu i da se sprovode po zakonu. Svako ko radi mora da primi novcanu nadoknadu za svoj rad, ali mislim da ovde problem prave sindikati i ustvari se bore za svoja prava a ne za prava radnika. Nesumnjam da ce vicepremijer resiti i ovaj problem.

Jasen

30.10.2013. 20:44

Rukovodioci manipulisu tim jadnim radnicima, a zasto njih ne pitaju gde su tolike pare koje je drzava vec davala i to ne tako davno, vec ove godine!? Ako oni ne umeju da vode preduzece, ima ko moze. U pravu je Vucic kad kaze da nece dozvoliti ucene.

Jesen stiže dunjo moja

30.10.2013. 20:49

Sa reči se prelazi na dela. Ekonomski program je krenuo u svoju realiaciju. Jesu bolne ali su preko potrebne.

pera

30.10.2013. 20:57

Neka rukovodstvo FAP-a objsni radnicima sta je uradjeno sa tih 130 mil.dinara......

MM

30.10.2013. 20:58

Razumem ja njih, oni su radnici nezadovoljni i imaju zasto da budu. Ali pobogu da zatvarate prugu i nanosite tolike stete drzavi, pa stvarno ce nam pobeci i ono malo investitora sto imamo kad vide kakvi smo divljaci. Rukovodioci moraju da snose posledice, ne mogu se trpeti bilo kakve ucene. Niti se problemi resavaju na ovakav nacin.

pop

30.10.2013. 21:00

Nemože država večito da troši pare poreskih obveznika zarad toga što neko štrajkuje ili zloupotrebljava napaćene radnike.Hitno preispitati pislovanje unazad dvadeset godina ako treba,odgovorne za zloupotrebu ako je ima procesuirati a za radnike socijalni program ukoliko nema odgovarajućeg investitora ili kupca pa imovina na doboš.Dosta više trošenja nezarađenog...

Stefi

30.10.2013. 21:10

Pa najbolje da ih finansiramo mi što radimo, dosta nam je Železare... rukovodstvo FAPa da nam podnese izveštaj gde su pare koje su dobili od države!

erlend

30.10.2013. 21:17

Blokadom pruge se najviše šteti građanima i državi, a najmanje onima koji su krivi za ovakvo stanje, i zato treba potražiti drugi vid za rešenje ovog problema.

Mitar

30.10.2013. 21:21

Sindikati ovde igraju dvostruku igru - jednu prema nesposobnom rukovodstvu a drugu prema radnicima. Koriste nesreću radnika koji stvarno teško žive, čak nemaju ni knjižice ovorene, i opstaju sve ove godine a da za radnike nisu ništa učinili. Nagovaraju ljude da blokiraju saobraćajnice i nanose štetu celoj državi. Nadam se da će valada reagovati, pomoći radnicima a raščistiti sa nesposobnim rukovodstvom i sindikatom.

BALERINA ROKOKO

30.10.2013. 21:38

@Mitar - E to svi i cekamo da se raskrinkaju namere sindika i rukovodstva kome me je stalo do svega samo ne do radnika.

Guliver

30.10.2013. 21:37

Dajte da vidimo gde su tih 160 miliona koje je drzava vec dala ove godine?! Neko se tu posteno obogatio, radnici ispastaju i nije ih tesko naterati da zatvaraju prugu i sve sto treba.

jeremija

31.10.2013. 07:58

@Guliver - A oko Nove godine je, svom omiljenom fudbalskom klubu, samo u jednom cugu drzava (Vucic) dala 1 milijardu i 200 milinona dinara...i kasnije je to ponovila jos par puta (sto je dakle vise desetina puta vise nego sto je drzava dala FAP-u)...Nema vise " hleba i igara"...samo igre

dimitrije

30.10.2013. 21:40

Cela priča oko FAP je započela DS koja ima svoje ljude u menadžmentu preduzeca i koji su nenamenski trošili pare koje su stizale od Vlade Srbije

dimitrije

30.10.2013. 21:41

Rešenje cele ove situacije leži u tome da se rukovodstvo FAP koje je inače i raspolagalo određenom količinom novca sada pozove na odgovornost a da se pri tome radnici ne koriste kao kolateralna šteta.

dimitrije

30.10.2013. 21:41

Ako ćemo po pravu i zakonu prvo da se pohapsi predhodno rukovodstvo FAP koje je pare i pokralo a potom da se preispita odgovornost pojedini sindikalnih funkcionera

dimitrije

30.10.2013. 21:42

Ovo je jasna slika kako je vladala DS i zašta su joj služila državna preduzeca koja su bila u postupku restrukturiranja i kako su velike količine novca odlazile maloj grupi ljudi koji su bili u vrhu FAP i istovremeno u vrhu DS

Panter

31.10.2013. 07:20

@dimitrije - Tako je bilo godinama unazad. DS je ojadio sva preduzeca. Radnici zasluzuju podrsku nove Vlade i zasigurno ce je dobiti. Samo je potrebno malo strpljenja. Svi se polako oporavljamo od malverzacija, kradja, lazi.

mali perica

30.10.2013. 21:51

Zamislite situaciju u kojoj sipate vodu u buretu bez dna?Dokle ćete sipati,hoćete li popravljati bure il ga prodati u staro gvožđe a kupiti novo.Laka bi tu bila odluka,tako i država mora da postupi a radnike obezbediti nekim programom dok se ne snađu.Narodna kaže ne sipaj iz praznog u šuplje....)))

Anica

30.10.2013. 22:22

Meni je zao ovih ljudi koji sede po putevima i prugama i veruje da tu nisu od sile i od besa ali oni moraju da razumeju da oni nisu jedini kojiimaju probleme i da se zapitaju kako bi bilo da svi koji imaju slicne probleme izadju da strajkuju...gde bi nam bio kraj. Samo mi nisu jasni ti sindikati koji su upuceni u sve to i jos ih podrzavaju i kuskaju da strajkuju.

sloki

30.10.2013. 22:36

Ovi ljudi koji provode noći na pruzi su žrtve loše privrede, a sad se koriste kao marionete za ostvarivanje ciljeva ljudi koji su učestvovali u razaranju te iste privrede, to se ne sme dozvoliti.

Zvoncica

30.10.2013. 22:48

Sadašnja vlast je pokazala da je spremna da izađe u susret svima koji im se obrate za pomoć, ali problemi moraju da se rešavaju hijerarhijski. Kada su u pitanju radnici FAP-a, neshvatljivo je da oni ucenjuju državu koja im je već toliko pomagala do sada.

Stanoje

30.10.2013. 23:19

Samo cvrsta ruka ovo treba da resava. Niko nije jaci od drzave. Dosta je bilo strajkova. Verujem da Vucic moze da pomogne fabrici da konacno stane na noge time sto ce dovesti strane investitore.

RADNIK

30.10.2013. 23:33

Jel to znači da svi koji smo nečim nezadovoljni treba i drugima da pravimo probleme? Prosla su komunisticka vremena kada je drzava resavala sve probleme preduzeca, sada je na sceni liberalni kapitalizam u kome moras sa svojim proizvodima da budes konkutentan!

Dolce Vita

30.10.2013. 23:35

Razumem vasu situaciju,trazite da vam se pomogne.ali da li to nacin? Blokiranjem pruge,puteva,ometanjem drugih koji rade? Uvek postoji nacin,ne znam zasto ste izabrali ovaj.Taj koji vas je savetovao,nije vam dobro mislio.Eto ja,ostala sam bez posla,bahatost jednog demokrate potpomognuta SPS kadrom mi je ugasila komunalno preuzece.Ne nismo blokirali nikoga.izboricemo se na pravi nacin za svoja prava a drzava ce nam pomoci koliko je u mogucnosti.

Vucitrnac

30.10.2013. 23:35

U danasnje vreme je lako manipulisati nezadovoljnim radnicima, oni razmisljaju stomakom a ne glavom i ja ih u potpunosti razumem, ali treba da se zapitaju ko ih je daoveo u bezizlaznu situaciju, drzava sigurno nije, i zato trebaju da stave rukovodstvo fabrike pred sebe i priupitaju ih gde su njihove plate!

Krle

31.10.2013. 09:27

@Vucitrnac - a ko je drzao u drzavnoj firmi ovo vodjstvo fabrike nego vlada?

Simo

30.10.2013. 23:58

Ucenjivanje drzave nije pravo resenje. Blokadom pruge Beograd - Bar se nanosi veliki gubitak. Razgovarajte o tome i stvari resite na drugi manje bolan nacin.

Zed

31.10.2013. 00:09

izgleda da je u Srbij bolje starajkovati i ne raditi, ne treba drzava da trpi ucene .

Marija Bjelic

31.10.2013. 00:13

Ociti primer manipulacije nesrecnim ljudima koji se nalaze u teskom polozaju i cijim zivotima se zele postici neciji zlonamerni politicki ciljevi.

Nesina mala

31.10.2013. 00:14

Da je situacija u zemlji teska jeste ali da smo bas propali bas i nismo.Prethodna vlast sve unistila,a sad bi da se rusi ova.Vucic ce naci resenje,ali polako ljudi.

12 godina

31.10.2013. 00:20

12 godina ispunjavanja naloga EU dovelo je do ovog kraha srpske privrede. Bude li Srbija dalje ispunjavala te naloge, postaće ne zemlja bede i nemaštine, nego zemlja gladi i nereda. 12 godina je i najtvrđem evroeuforičaru dovoljno shvati zabludu.

Boris Bizetic

31.10.2013. 00:39

Ti ljudi nisu znali na koji nacin da pokazu svima u Srbiji na koje nacine prezivljavaju, pa su im te mere bile jedini spas da neko cuje za njih. Oni nisu licno krivi za taj problem u FAP-u, krivo je rukovodstvo i sam direktor zbog takvog stanja i oni bi trebalo najvise da odgovaraju.

Veliki Getsbi

31.10.2013. 01:00

Ovde je sve bilo pitanje dana kad su demokrate postale svesne da su nemocni pred Vucicem,podigli su narod jer se njime lako manipulise a ne kazu da oni nisu imali resenje za ovaj problem,Vucic ga ima dragi trolovi,pozdravite gazde i bavite se malo vise sobom,lose izgledate a lose se i ponasate,

Veliki Getsbi

31.10.2013. 01:09

Mesetarilo se ovde podosta bogami.pa jos sacekali da Vucic ode u Emirate,i svi odjednom na ulice i pruge,E jadnici moji,opet vas Djilas izigrava,koristi vas za licnu osvetu protiv Vucica jer nikako drugacije ne moze,A vi bolje idite kod coveka i lepo se dogovorite,manite se gluposti,A i vi,trolovi,bolje spavajte ili radite nesto pametnije nego sto pisete gluposti.

Milica

31.10.2013. 02:06

Razumljivo je zasto ovi ljudi strajkuju ali nije razumljivo zasto taj strajk mora da blokira i kosta druge ljude...u ovom trenutku ce naneti vise stete ne go koristi sebi a za sve su krivi sindikati koji sve ovo podrzavaju i organizuju.

sterling

31.10.2013. 04:14

glavni krivac za losu privatizaciju je Kostunica i Tadic kao bivsi predsednik,trebao je spreciti otimacinu i pljacku drzavnih preduzeca,pa nemoze sad Vucic na sve strane,u svakom vecem gradu ima dosta takvih propalih fabrika,treba vremena resiti sav ovaj haos

deep purple

31.10.2013. 06:52

Čini se da ovde neko podbunjuje radnike i pod izgovorom da traže svoja prava ustvari pokušavaju da pokvare posao s Mercedesom.

Marija Bjelic

31.10.2013. 06:57

Ociti primer manipulacije nesrecnim ljudima koji se nalaze u teskom polozaju i cijim zivotima se zele postici neciji zlonamerni politicki ciljevi.

Panter

31.10.2013. 07:12

Radnike uvek treba zastititi. Problem lezi najvise u sindikatu koji je obojen zuto-plavom bojom, i koji je godinama unazad radi u sopstvenu korist zanemarujuci potrebe i zasluge postenih radnika.

Zoki

31.10.2013. 07:20

Došlo je vreme da se pogleda istini u oči. Ko još kome pomaže a da ga ovaj za uzvrat i nesluša. Svi pokušaji ucene su i do sada propali pa će i ovaj samo po koju cenu? Ako je Vučić rekao da će rešiti problem on će to i uraditi ali za sve je potrebno neko vreme. Pa gospodo rukovodioci i sindikalci vratite ljude i decu kući i sačekajte Vama se isto piše u oba slučaja. Sigurno vam nije mesto tu gde jeste.

HULK

31.10.2013. 07:55

Ja nemam posao zahvaljujuci prethodnoj vlasti a volela bi da ga imam i zato molim sve one koji ga imaju da se vrate na svoja radna mesta i zarade tu platu koju im je drzava obezbedjivala poslednjih godinu dana, i koja im sigurno nije kriva za to sto su postali nekonkutetni na trzistu!

Miodrag

31.10.2013. 08:00

Iza zahteva obicnih radnika krije se organizovana sindikalna mafija koji zastupaju interese jedne do skoro najvece partije u Srbiji. Ne samo sto nisu uspeli da urade nesto dobro za ovu zemlju nego pokusavaju sve napore Vucica da sto vise omalovaze i naprave jos vece probleme i nemire. Mislim da bi trebali da se posteno povuku, nisu umeli da rade svoj posao za koji ih je narod izabrao, narod je to uvideo i zato vise nisu na vlasti. A verujem da ce Vucic resiti ovu i jos mnogo ovakvuh situacija.

Miodrag

31.10.2013. 08:04

Iza zahteva obicnih radnika krije se organizovana sindikalna mafija koji zastupaju interese jedne do skoro najvece partije u Srbiji. Ne samo sto nisu uspeli da urade nesto dobro za ovu zemlju nego pokusavaju sve napore Vucica da sto vise omalovaze i naprave jos vece probleme i nemire. Mislim da bi trebali da se posteno povuku, nisu umeli da rade svoj posao za koji ih je narod izabrao, narod je to uvideo i zato vise nisu na vlasti. A verujem da ce Vucic resiti ovu i jos mnogo ovakvuh situacija.

Ranko

31.10.2013. 08:23

Mislim da radnici nisu ti koji ucenjuju državu. Gde su do sada bili sindikalci, šta je rukovodstvo uradilo da pokrene proizvodnju, nađe poslovnog partnere? Šta se ranijih godina radilo po tom pitanju? Jednom se ovo mora razrešiti, ili će firma opstati i naći solidnog partnera, ili je treba ugasiti, kao što su na žalost ugašene i mnoge druge firme.Verujem da će Vučić učiniti sve da bude ovo prvo.

djurdjevak

31.10.2013. 08:40

Stvarno je van pameti ova ucenjivačka politika. To kod Vučića ne prolazi.

Mira

31.10.2013. 08:55

Pa, da, država će da daje novac koji nema, radnici neće raditi svoj posao, strani investitori im ne trebaji... Pa šta vi hoćete?? Pustite Vučića da radi svoj posao i sledite njegova uputstva, ako mislite da firma oživi!

Jovana

31.10.2013. 09:05

Strašno je kako se FAP ponaša komotno i bahato! Dok štrajkuju, druge firme beleže gubitke. Imali su prilike da poprave situaciju, ali novac se ulagao u splavarenje i nabavke verovatno za one bliže vatri! Pa ko vam je sada kriv? Državu krivite? Pogledajte malo među svojim redovima, krivac je tu!

Mirjana

31.10.2013. 09:11

A zašto procenat od tih para nisu iskoristili u ulaganje za oporavak fabrike? Neka odgovorni kažu gde je i zašto trošen novac.

SladjaRa

31.10.2013. 09:15

Politika je cudo. Najlakse je sluziti se iznemoglim gladnim ljudima, u politicke svrhe. Sindikalci su uvek radili protiv radnika a za direktore. Tako je i ovaj put.

nikola

31.10.2013. 09:20

lakse je blokirati prugu nego naterati rukovodstvo da radi ono sto treba!!!

Gospodja Marta

31.10.2013. 09:22

Pa da , pomislili da se drzava odjednom obogatila od Air Serbia-e i ne znam cega, i da ih samo treba musti. A radnike je najlakse navesti na strajk, u obecanje da ce dobiti isplate, kao sto su i do sad "dobijali."

Krle

31.10.2013. 09:26

promenila se vremena! Nekad je bilo niko ne sme da vas bije, a sad niko drzavu ne sme da ucenjuje. Bojim se da bi rezultat mogao biti slican Vrlo brzo. Kad vec putujete po svetu, raspitajte se i za azil. Daca kod Hejga, a Vucko je to valjda vec sredio sa drugarom iz UAR

Mislim...uzas

31.10.2013. 09:30

Sve , sve, ali oni sto u doveli decu, stvarno su presli svaku meru!

Malo stopalo

31.10.2013. 09:40

Sirotinja je uvek sluzila za manipulacije. Ona je uvek bila najkraci put do cilja lokalnih funkcionera.

Via Serbia

31.10.2013. 09:44

Sindikalci nikada nisu gladni oni i njihove porodice zive mnogo bolje nego radnici. A posao im je da talasaju, kao sto uvek i rade.

Idu izbori?

31.10.2013. 10:07

Jos jedan politicki rat u nizu. Sindikalci su demokrate i postupaju po naredjenju. Podrivanje vlasti iznutra.

Jeremija

31.10.2013. 10:09

Vrlo uspešno nam blokiraju i ovo malo privrede koja radi. Zašto tako uspešno ne organizuju i rad svoje fabrike?

Vranac

31.10.2013. 10:14

Ako je neko mesetario i krao, zna se ko je bio na vlasti zadnjih 12g. A o tome da se DS krije iza sindikata znaju i vrabci na granama.

Njihovih ruku ,,delo,,

31.10.2013. 10:19

Svaki problem koji su demokrate napravile protekel decenije za novu vlast ima resenje i radi se na tome. Nema potrebe da opozicija toliko glasno skrece paznju na svojih ruku delo. Znamo sta su nam uradili.

Sindikat koristi radnike

31.10.2013. 10:32

Da, nek se da novac ali i da od sada svaki dinar dat fabrici bude storgo kontrolian od strane koja novac daje - drzave. Nije ovo vise socijalizam pa da sindikat zivi na visokoj nozi od svog ne rada, na ustrb radnika.

Zato smo i propali

31.10.2013. 10:59

Pa naravno da ne zele Mercedes tamo, jer dobro znaju koliko ce onda morati da rade! Zasto da se radi kad moze i da se ima neka kintica a da se ne zamara. Pa dokle? Zatosm o i propali. Zbog svoje ljubavi prema ne radu.

Bolje nek se dovedu pameti

31.10.2013. 11:01

Pa jeste nemaju para a trose na pevaljke i sumnjive nabavke. A ko ispasta opet onaj blasavi radnik koji i pored toga sta sve zna pristaje da bude pion u igri mocnika i strajkuje protiv mera ovih a navija za one.

jovan

31.10.2013. 11:04

Dok ste postavljali i postavljate svoje rodjake,prijatelje i svalerke na direktorska mesta tu se pita drzava a to sto su nesposobni da nadju posao za firmu.krivi su radnici,Neka su nam zivi i zdravi radnici na budzetu...

duh

31.10.2013. 11:06

u pitanju je manipulacija radnicima od strane poltickih stranaka, korumpiranih i politicki obojenih sindikalnih vodja, nesposobnog rukovodstva i dela koalicionih partnera sns.proveriti gde su sredstva drzave, ima li prelivanja u privatne dzepove rukovodstva i sindikalnih vodja, zatim koliko ih je u administraciji a koliko u proizdvonji, sta se uopšste radi ili se samo formalno dolazi na posao. sve je to potrebno da bi se dobila prava slika stanja fap i radnicke klase.

duh

31.10.2013. 11:35

@duh - zvao sam telefonom kolegu iz priboja, kaze da su radnici u pravu jer nemaju platu , i da oni nisu znali za tako velika drzavna sredstva ulozena u fap, pa se pitaju sto se cutalo o tome. takodje , kazu da ima medju ljudima u strajku mnogo nepoznatih koji vode glavnu rec, organizuju sindikate,cak i da sindikaliste koji se sada pojavljuju nikada nisu videli. smatra da je u pitanju manipulacija nesposobnog rukovodstva, korumpiranog sindikata i stranaka koje se protive sns i vucicu.

duh

31.10.2013. 11:10

deo krivice snosi i vucic jer nece izbore . ovako svi se prave da su jaki i svi podmecu nogu vucicevim naporima da sredi drzavu. izbori bi dali sliku redosleda partija u vlasti, ko je vlast i ko nosi odgovornost. .takodje te sindikate zabraniti, ne moze dva tri coveka da osnuju sindikat i zavode radnike, a rukovodstvo ih placa da cute ili mute. izbori su lek za ovakav problem i sledece. ovako je ovo uvijanje istine i pravde u ledja.das pare a oni hoce jos, bez rada i proizvoda.

Plan ,,B,,

31.10.2013. 11:12

Al’ im je srocio! Spustio ih na zemlju. Patosirao ih! Tome se sigurno nisu nadali. Bas me zanima sta ce sad tamosnjoj vlasti sindikatu biti plan ,,B,,, posto ih radnici i fabrika ocito ne zanimaju.

slavz

31.10.2013. 11:15

zapošljeni radnici u tom preduzeću treba da proizvode kamione, autobuse… i da ih prodaju , I tako da zarađuju svoje plate, a ne da ih država finansira novcem poreskih obveznika. FAP je proizvodno preduzeće. I oni su takođe poreski obveznici, kako bi to bilo kada bi se svako finansirao tuđim novcem, odakle novca, nema, mora da se zaradi. To preduzeće treba da se organizuje produktivnim programima i planovima, a ne ucenama i blokadom pruge Beograd -Bar.

natasa

31.10.2013. 11:25

Posledice vladavine DS-a i njihovog rukovodstva po firmama cemo jos dugo osecati.

cvetko

31.10.2013. 11:26

Problem sa FAP-om ne datira od juce.Rukovodstvo te firme je unistilo sve sto se moglo unistiti a sad huska radnike na strajk!!!

Idu izbori?

31.10.2013. 13:40

Jos jedan politicki rat u nizu. Sindikalci su demokrate i postupaju po naredjenju. Podrivanje vlasti iznutra.

PLAVUSA MALA88

31.10.2013. 17:48

Ne sme i Vucic to nece dozvoliti,kao pravi covek nase zemlje! Brani nasu zemlju i zato moramo da zadrzimo tog coveka na svom mestu!

МИЛАН

31.10.2013. 22:31

Вучић не да Србију , ко је уцењује иде у затвор.

Amanda Lir

31.10.2013. 23:50

Sve bi se ovo postiglo i bez bolkade i bez ucena,Sa Vucicem se moze razgovarati o svemu i on je spreman da pomogne,za razliku od nekih politicara.