Ono što odvaja „velike“ profile od prosečnih je način na koji pojedini korisnici koriste različite mogućnosti ove mreže.
Kao i na drugim društvenim mrežama - glavna je angažovanost, objavljeno je na veb sajtu www.bizlife.rs .
Korisnici koji bar jednom nedeljno dele određeni sadržaj sa svojim konekcijama imaju 10 puta više šansi da budu kontaktirani povodom novih poslovnih izazova.
S obzirom na nedavne izmene u okviru mreže "LinkedIn", statusi se objavljuju na početnim stranicama korisnika.
Treba iskoristiti mogućnost za deljenje članaka, blogova i različitih informacija.
Međutim, ne treba preterivati sa brojem postova jer je ključ uspeha kvalitet njihovog sadržaja.
Mnogi smatraju da nemaju vremena da budu aktivni na mreži "LinkedIn". S obzirom da postoje brojne aplikacije za mobilne uređaje, ovaj izgovor se ne može smatrati opravdanim.
Ažurirajte status dok putujete na posao i neka vam to pređe u naviku.
Profili korisnika koji imaju fotografiju, imaju sedam puta veće šanse da budu pregledani u odnosu na profile bez fotografija.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 0
Pogledaj komentare