U Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Srbije tvrde da ovo ne znači da Jat nije bezbedan, ali ne poriču da će avio-prevoznik ubuduće biti pod mnogo većom prismotrom međunarodnih inspektora.
"Tačno je da je EASA dostavila Direktoratu civilnog vazduhoplovstva godišnji izveštaj o izvršenju inspekcija. U tom izveštaju Jat je dobio više primedaba nego što je imao prethodnih godina", kažu u Direktoratu.
Oni navode da te primedbe
"nisu neposredno važne za pitanje bezbednosti kompanije", ali se uzimaju u obzir u konačnom izveštaju. Dodaje se i da to znači da će
"inspekcija na međunarodnim aerodromima češće ulaziti u Jatove avione". U Direktoratu dodaju da će i oni, kao vazduhoplovne vlasti, naložiti otklanjanje nedostataka i kontrolisati Jat. Jat tokom ove letnje sezone nije imao značajnije incidente, ali je prethodna sezona bila ispunjena kašnjenjima i kvarovima aviona.
Da je Jatova flota dotrajala, nije nepoznato, ali ostaje pitanje kako će kompanija rešiti problem, jer novca za nove letelice nema. Do isteka tendera za pronalaženje strateškog partnera Jata ostalo je pet dana.
Krajem septembra, naime, je produžen rok za podnošenje prijava po javnom pozivu za izbor investitora zbog zajedničkog ulaganja u novo privredno društvo za obavljanje javnog prevoza u vazdušnom saobraćaju, do 31. oktobra.
Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku je saopštilo da je produžilo rok, s obzirom na molbu zainteresovanih da bi se što bolje spremili za dostavljanje prijava po transakcionoj proceduri.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 28
Pogledaj komentare