Capital.ba

Rješenje se ne može tražiti u nezakonitoj obustavi rada

15.10.2011. / 14:03

BIJELJINA, Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljko Čubrilović izjavio je danas Srni da mašinovođe Željeznica Republike Srpske (ŽRS) rješenje problema ne mogu tražiti u nezakonitoj obustavi rada i da razgovori sa menadžmentom moraju da budu nastavljeni.

“Očekujemo da menadžment i mašinovođe razgovaraju i da pronađu rješenje, ali ono sigurno nije u nezakonitoj obustavi rada”, rekao je Čubrilović Srni.

On je istakao da na sinoćnjem sastanku menadžmenta i mašinovođa ŽRS u Doboju nije postignut dogovor, jer grupa koja je predstavljala mašinovođe ne želi da počne sa radom dok se ne obezbijede sredstva za isplatu potraživanja koja oni smatraju da su njihovo pravo.

“Trenutno nismo u mogućnosti da obezbijedimo sredstva koja oni traže. Vidjećemo u narednih nekoliko dana da li se može postići dogovor”, rekao je Čubrilović i dodao da u razgovore treba uključiti sve strukture u ŽRS i sve predstavnike radnika.

On je istakao da obustava rada mašinovođa šteti i privredi Srpske i željeznicama i da se ona mjeri već milionima. “To sigurno ne ide u prilog menadžmentu, a pogotovo ne zaposlenima u ŽRS”, rekao je Čubrilović.

Generalni direktor ŽRS Dragan Savanović izjavio je Srni da ima elemenata da se i dalje dogovora, ali da nema nikakvog osnova da mašinovođe ovako ucjenjuju ŽRS i privredu ne samo RS, već i okruženja.

“Naš zahtjev da se vrate u proces rada, da nastavimo da rješavamo probleme i da se o njima konačno i dogovorimo nije uslišen i obustava rada mašinovođa se nastavlja”, rekao je Savanović Srni.

On je istakao da su sinoćnji razgovor poslovodstva ŽRS-a i mašinovođa u Doboju, kojem je prisustvovao i ministar Čubrilović, približeni stavovi o tome da se, kako kaže, treba ući u kolektivni ugovor i definisati sve ono što on tretira, ali da to “nije tako lagan i kratkotrajan posao”.

Zahtjevi 230 mašinovođa i pomoćnika mašinovođa ŽRS, koji su od ponedjeljka, 10. oktobra od 18.00 časova zaustavili vozove, odnose se na isplatu razlike u zaostatku dodataka na platu, koji se u stručnoj terminologiji naziva kilometar, kao i dalju isplatu kilometara po ranije utvrđenoj cijeni od 2,4 KM.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!