17. novembar  2008. 15.20  | Izvor:

Prijavljivanje za "Najbolje iz Srbije 2008"

BEOGRAD - Ministar trgovine i usluga Slobodan Milosavljević pozvao je kompanije u Srbiji da se prijave za učešće u akciji izbora najboljih srpskih robnih i korporativnih brendova pod nazivom "Najbolje iz Srbije 2008", saopšteno je iz ministarstva.

"Akcija je usmerena na promociju vrednosti domaće privrede, brendova i tržišnog načina razmišljanja, a učešćem u njoj, kompanije će doprineti jačanju sopstvenog brenda i njegove tržišne pozicije, kao i razvoju ukupne privrede Srbije", istakao je Milosavljević.

Akcija "Najbolje iz Srbije" održava se peti put u organizaciji Ministarstva trgovine i usluga, Privredne komore Srbije i dnevnog lista "Privredni pregled", a rok za prijavu je 24. novembar.

Kako je navedeno, prijavljivanje i učestvovanje u akciji je besplatno, metodologija i kriterijumi za prijavu i odabir brendova su inovirani, a u izboru najboljih ove godine odlučujuću ulogu će imati mišljenja i stavovi potrošača, čije je istraživanje u toku.

Nove kategorije

U akciju "Najbolje iz Srbije 2008", osim robnog i korporativnog brenda, uključene su i kategorije uslužni brend i strani robni i korporativni brend.

Osim afirmisanja domaćih brendova, biće izdvojeni i strani brendovi i kompanije koje doprinose razvoju srpske privrede.

Korporativni u sulužni brend

Nagrade i priznanja se dodeljuju za robni brend, što podrazumeva robu široke potrošnje, najbolji lokalni brend, trajna potrošna dobra, proizvodna dobra i najuspešniju inovaciju.

Biće nagrađen i korporativni brend proizvodnih preduzeća (roba široke potrošnje, trajna potrošna dobra, proizvodna dobra), kao i korporativni brend koji se odnosi na uslužna preduzeća.

Specijalna nagrada

Takođe i najbolji inostrani korporativni brend, najbolji inostrani brend sa statusom domaćeg proizvoda, najbolji lični brend u funkciji promocije Srbije i najbolji brend po mišljenju potrošača.

Ove godine biće dodeljena i specijalna petogodišnja nagrada za najbolji brend od 2004. do 2008. godine.

Pravo učešća imaju svi privredni subjekti sa područja Srbije u kategorijama koje zavise od vrste delatnosti, porekla kompanije i brenda.