Kako bi komunikacija sa građanima bila što bolja Sremska Mitrovica uvodi Centar za komunikaciju, koji je finansijski potpomogao Pokrajinski sekretarijat za lokalnu samoupravu sa nešto više od milion dinara, a lokalna uprava je uložila 400.000 dinara. Pomoćnik gradonačelnika Boško Umetić kaže da je cilj projekta ono što i njegovo ime govori.

Grad je već imao info-sistem sa zastarelom opremom, ali će se postojeći softver nadograditi, a za rad Centra adaptirati i opremiti prostor u zgradi gde su već smeštene inspekcijske službe. To će, kako je istakao načelnik Uprave za stambeno-komunalne poslove Zoran Berežni, doprineti boljoj povezanosti Centra za komunikaciju sa nadležnim inspekcijama. Bitna je i veza sa komunalnom policijom, koja će biti promovisana za desetak dana, pošto je Mitrovica među samo pet gradova u Srbiji koji imaju sve uslove za početak rada komunalne policije.

Centar za komunikaciju će u narednih nekoliko meseci, zapravo do februara raditi kao pilot projekat, a potom treba da postane sastavni deo jedne od gradskih uprava, najverovatnije uprave za stambeno-komunalne poslove.

Očekuju najviše „komunalnih predmeta“

Centar za komunikaciju biće servis građana koji će svoje probleme moći da prijavljuju lično ili telefonom, a predmete, odnosno pitanja, zahteve i sugestije građana prosleđivaće nadležnim komunalnim službama, inspekcijama ili komunalnoj policiji. Očekuje se da 90 odsto obraćanja građana bude vezano za komunalnu problematiku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari