Agencije

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] DRV: „Iskreno“ za ePlanetu

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji DRV i projektu „Iskreno” za internet prodavnicu ePlaneta … Priredila Snežana Milić

 

IDEJA I NJENI EFEKTI. U vremenu kada je marketing postao sinonim za preterivanje i laž, trebalo je pokrenuti launch kampanju, godinu dana nakon što su konkurentski brendovi već učvrstili svoje pozicije.

U tu svrhu kreativna full-service agencija DRV je kreirala komunikacionu i kreativnu strategiju za pozicioniranje nove internet prodavnice ePlaneta sa željom da kupcima ponudi širi asortiman proizvoda i mesto za sigurnu online kupovinu. Kroz kreiranu stratešku komunikaciju u okviru integrisane imidž kampanje cilj im je bio da informišu javnost, zaintrigiraju kupce i povežu ih sa brendom, sa posebnim fokusom na digitalne kanale komunikacije.





Važan segment komunikacije bio je neočekivano neposredan i direktan pristup koji se bazirao na potpunoj iskrenosti. Poruke su počinjale sa “Iskreno” a potom otkrivale neku skromnu i zanimljivu činjenicu.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanju je činila serija sa do 99 intrigantnih OOH rešenja koja su skrenula pažnju javnosti neobičnim komunikacionim pristupom, na način koji je relevantan za svaku lokaciju, dotičući se najrazličitijih tema i situacija. Tako se kod Brankovog mosta komuniciralo da je Brankov super mesto da saopšte da su nova internet prodavnica, a u gradskom prevozu da “do Vuka imate sasvim dovoljno vremena da izlistate novu ponudu ePlanete”.


Isti princip je primenjen i u delu digital kampanje, gde je predstavljena je velika ponuda proizvoda u više od 1000 kategorija i to kroz potpuno iskrene Youtube i Google search reklame, nefiltrirane preporuke influensera i originalan sadržaj brenda na društvenim mrežama. Primera radi, karusel objave su imale veliki broj slajdova uz objašnjenje “da su čuli da postovi sa velikim brojem slika imaju veći broj pregleda”, dok su influenseri potpuno neposredno pričali o brendu i velikoj ponudi proizvoda, bez pripreme, uvežbavanja i formalnih dogovora sa brendom.




Kampanja je značajno povećala svest o brendu i uspešno diferencirala ePlanetu na domaćem tržištu. Sa više od 129 iskrenih poruka predstavljena je velika ponuda proizvoda u više od 1000 kategorija uz vidno povećanje prodaje i sjajne rezultate na društvenim mrežama. Na taj način je uspešno challenge-ovana potpuna iskrenost kao najdirektniji način komunikacije između brenda i potrošača.

PROJEKTNI TIM.

DRV tim
Zdravko Kevrešan – Creative Director
Miladin Stojadinović – Senior Creative Strategist
Aleksa Odabašić – Copywriter
Tamara Jevremović – Designer
Nemanja Stojaković – Senior Designer
Slavko Knežević – Account Manager/Strategic Planner

ePlaneta tim
Igor Grmuša – Chief Marketing Officer
Stefana Popović – Head of Performance Marketing
Dušan Kosanović – Head of Content
Nemanja Plavšić – Performance Marketing Assistant

 

Priredila: Snežana Milić
Izvor: DRV

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Agencije

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] OVATION: „Vrh trougao“ za Doritos

Advertiser Serbia16. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ZOO agencija: „Biraj bez računa“ za MultiPlusCard

Advertiser Serbia15. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kadar da prodaš ovaj proizvod?“

Advertiser Serbia14. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „HSM Ljetni kamp za nadarenu djecu“

Advertiser Serbia9. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS SARAJEVO: „Niko gladan. Niko sam“ za Fondaciju Mozaik

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Pobednici Young Lions Srbija Teodora Dančević i Lazar Rajković predstavljaće Srbiju na Kanskom festivalu kreativnosti

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

MANUELA ŠOLA, Komunikacijski laboratorij: „Cilj nam je stvoriti zajednicu okrenutu prema budućnosti”

Advertiser Serbia29. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „NEO23 Travel“ za A1 Srbija

Advertiser Serbia26. април 2024.

Inspirativno partnerstvo: Smart Vision i Woman.Comm Club

Advertiser Serbia25. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Redizajn vizuelnog identiteta i ambalaže – Favarger“

Advertiser Serbia23. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

Advertiser Serbia22. април 2024.

Proglašeni pobednici Young Lions Srbija 2024

Advertiser Serbia19. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] OVATION: Converse ft Konstrakta „Our Beat“

Advertiser Serbia17. април 2024.